تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۱۵۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عرضه کالاهای اساسی تملیکی در تعدیل قیمت این کالاها در بازار موثر است
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طبق دستور وزارت صمت کالاهای اساسی که در انبار تملیکی استان قرار دارند با هماهنگی این سازمان و ستاد تنظیم بازار با قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند.

امیرحسین نظری بیان کرد: مقداری کالای اساسی در انبار تملیکی استان انباشت شده است که برای جلوگیری از بلامصرف شدن کالاها و تعدیل قیمت کالا های اساسی در استان دستور عرضه این کالاها در بازار داده شده است.

وی گفت: در حال حاضر واردات برخی کالاهای ضروری کمتر انجام می شود و به همین دلیل با ترخیص کالاهای کاربردی از این انبارها می توان در تامین و تعدیل قیمت کالاهای اساسی و ضروری در بازار تاثیرگذار بود.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: برای اجرای این دستورالعمل نیاز به همکاری مسئول انبار تملیکی است، در گمرک نیز از این دست کالاها انبار شده است و آزاد کردن این کالاها به جای از بین رفتن آن ها بر اثر گذر زمان می تواند کمک شایانی به کاهش قیمت این کالاها در بازار کند.

این دستورالعمل از سوی وزارت صمت و وزارت کشور صادر شده تا با همکاری سازمان صمت و مسئول انبار تملیکی از هدر رفت کالاهای اساسی ضبط شده در این انبارها جلوگیری شود و به نفع مردم و کاهش قیمت این کالاها در بازار عرضه شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار