تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۰۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد
سنجش ۹۸ درصد دانش‌آموزان نوآموز و بدو ورود به پایه اول خوزستانی
 رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان بدو ورود به پایه اول و نوآموز سنجش شدند، گفت: با توجه به شرایط کرونایی تعداد نوآموزان سنجش شده آمار بسیار مطلوبی است.

علی ممبینی اظهار کرد: آمار کل دانش‌آموزان سنجش شده در سال تحصیلی جاری، ۷۱ هزار و ۶۳۸ نفر است که از این تعداد ۶۵ هزار و ۷۹۴ نفر بدو ورود به پایه اول دبستان و ۵ هزار و ۸۴۴ نفر پیش‌دبستانی هستند.

وی ادامه داد: از ۶۵ هزار و ۷۹۴ دانش‌آموز بدو ورود به پایه اول، ۵ هزار و ۴۰۵ نفر ارجاع آمادگی تحصیلی، ۸۹۷ ارجاع شنوایی، ۴ هزار و ۱۶۱ نفر ارجاع بینایی و ۱۲۹ نفر ارجاع جسمی حرکتی شدند. همچنین از ۵ هزار و ۸۴۴ پیش‌دبستانی، ۲۸۶ نفر ارجاع آمادگی تحصیلی، ۲۷ نفر ارجاع شنوایی، ۳۶۶ نفر ارجاع بینایی و ۸ نفر ارجاع جسمی حرکتی شدند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه از سال گذشته نیز ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر پیش‌دبستانی سنجش شده بودند، گفت: این تعداد امسال به نوآموزان سنجش شده پایه اول دبستان اضافه شدند و اگر به طور کلی دانش‌آموزان پایه اول را در نظر بگیریم، ۱۰۰ هزار و ۲۹۴ دانش‌آموز پایه اول در سطح استان سنجش شدند.

ممبینی در پایان بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی تعداد نوآموزان سنجش شده آمار بسیار مطلوبی است. بیش از ۹۸ درصد از دانش‌آموزان بدو ورود به پایه اول دبستان و پیش‌دبستانی سنجش شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار