تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۱۵۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان اعتصاب فوتسالیست‌های حفاری/ پول به زودی در حساب بازیکنان
 با پایان یافتن اعتصاب بازیکنان تیم فوتسال ملی‌حفاری، این تیم خود را برای حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آماده می‌کند.

تیم فوتسال ملی‌حفاری که همیشه در لیگ برتر در قامت یک مدعی ظاهر شده و همیشه برای تمام تیم‌ها به ویژه تیم‌های صاحب نام فوتسال کشور حریفی سخت بوده است، در یکی دو سال اخیر به دلیل یکسری مشکلات مالی، تحریم‌های اقتصادی و نبود نقدینگی در شرکت ملی‌حفاری، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

 هرچند این شرکت هم به دلیل مشکلات فراوان مالی می‌توانست مانند برخی از شرکت‌ها قید تیم‌داری در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را بزند اما با همتی که در اعضای هیات‌مدیره باشگاه و شرکت وجود داشت، این باشگاه توانسته به تیم‌داری در رشته‌هایی چون فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان ادامه حیات دهد تا جوانان با استعداد خوزستانی، خانه‌نشین نشوند و همچنان بتوانند در کشور و میادین مختلف ورزشی حرف برای گفتن داشته باشند.

اما نبود نقدینگی و پرداخت نشدن مطالبات به مدت 11 ماه، سر و صدای بازیکنان تیم فوتسال ملی‌حفاری را درآورد و باعث شد که بازیکنان این تیم دست به اعتصاب بزنند و تمرین نکنند اما روز گذشته و در دومین روز اعتصاب بازیکنان این تیم، مسئولان شرکت و باشگاه ملی‌حفاری طی جلسه‌ای قول دادند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. بازیکنان نیز قرار شد، امروز (سه‌شنبه) تمرین کنند. در نهایت باید دید چه زمانی به صورت کلی مشکل نقدینگی باشگاه و پرداختی به تیم فوتسال ملی‌حفاری حل می‌شود تا بازیکن‌های این تیمِ همیشه مدعی در لیگ برتر نیز بدون دغدغه پا به میدان رقابت بگذارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار