تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۵۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام کارهای عمومی در وب سایت های آنلاین
 بارها برای ما پیش آمده که برای پر کردن یک فرم ثبت نام آنلاین اینترنتی به تاریخ تولد میلادی خودمان احتیاج داشته باشیم. برای مثال همه ی کسانی که یک حساب کاربری Google، Linkedin، Yahoo، twitter و ... در ابتدا و در زمان ثبت نام تاریخ میلادی تولدشان را در فرم مورد نظر وارد کرده اند.

امروزه ابزار های زیادی برای محاسبه ی تاریخ تولد در سطح اینترنت و حتی چند اپلیکیشن در تلفن های هوشمند موجود می باشد ولی به تمام این ابزار ها نمی توان دقیق اعتماد کرد. زیرا الگوریتم یا همان روش محاسبه ی تاریخ تولد و ایضا در موضوع تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و شمسی به میلادی در برخی از این وب سایت ها، دقیق برنامه نویسی نشده و ممکن است تاریخ اشتباهی را در نتیجه به شما نمایش بدهند.

شما را با یکی از دقیق ترین ابزار های محاسبه ی تاریخ تولد 8باکس آشنا می کنیم. شما با مراجعه به این وب سایت با یک رابط کاربری بسیار ساده و دلنشین مواجه خواهید شد که کار کردن با آن بسیار ساده می باشد. همین حالا با مراجعه به وب سایت ذکر شده می توانید تاریخ دقیق تولد خود را به میلادی و قمری محاسبه کنید.

یکی از مباحثی که این روز ها بسیار داغ شده، متولد شدن نوزادان در تاریخ های رند می باشد. تاریخ هایی مثل 9/9/99 که امسال حاشیه های زیادی را به همراه خود داشت. جالبتر از تاریخ رند تولد نوزادان، والدینی بودند که با آن ها بر سر همین تاریخ عجیب و غریب تولد فرزندشان سوال شده بود. یکی از ویدئو هایی که در فضای مجازی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت ویدئویی بود که یک گزارشکر در تاریخ 9/9/99 در چند بیمارستان پایتخت با والدین نوزادان تازه متولد شده مصاحبه کرده بود. اکثر والدین در جواب گزارشگری که پرسید آیا تاریخ تولد رند به خطر انداختن سلامت نوزادشان به دلیل به دنیا آمدن زودتر از زمان مقرر می ارزد یا نه پاسخی نداشتند بدهند و اکثرا یا منکر این قضیه شده بودند و یا فرمودند!!! که انشاالله اتفاقی نمی افتد که بسیار جای تفکر و تاسف دارد.

با نزدیک تر شدن به انتهای سال جاری خانواده ها کم کم مسافرت های نوروزی خود را برنامه ریزی می کنند. یکی از فاکتورهای مهم در سفرهای بین شهری در ایام نوروز، محاسبه ی دقیق مسافت تا شهر مقصد می باشد. این امر از اهمیت بالایی برخوردار است چون زمان حرکت از مبدا و در نظر گرفتن زمان حدودی برای رسیدن به مقصد به لذت بخش تر بودن اینگونه مسافرت ها کمک بسیاری می کند. شما با مراجعه به جدول فاصله شهر های ایران وب سایت 8box  به راحتی و با چند کلیک قادر به تخمین مسافت بین شهرهای مبدا و مقصد مسافرت خود خواهید بود.

از دیگر پارامتر های مهم در ایام مسافرت، زمان دقیق اذان ها می باشد. یکی از لحظات لذت بخش در حین سفر خواندن نماز بصورت جماعت و با مردم شهرهای مختلف و آشنا شدن با فرهنگ و آداب و معاشرت آنها می باشد. ایران بزرگ و زیبا اقوام زیادی را در خود جای داده که با سفر به هر گوشه از این خاک و بوم با یک قوم، فرهنگ، گویش و پوشش روبرو خواهید شد.

انجام کارهای عمومی در وب سایت های آنلاین

همواره ما به ابزاری برای تعیین دقیق ساعت اذان صبح احتیاج خواهیم داشت. شما با استفاده از این قابلیت وب سایت بالا در هر نقطه ای از ایران اسلامی و سربلند که باشید به راحتی از زمان دقیق اذان صبح آن منطقه مطلع خواهید شد. برای مشاهده این ابزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مواردی که در بالا ذکر شد تنها گوشه ای از ابزار های این وب سایت می باشد. به طور کلی این وب سایت به چهار بخش تقسیم می شود. در ابتدا ابزار های تاریخ و زمان مانند تبدیل تاریخ، محاسبه سن و ... قرار داده شده است، قسمت دوم سرویس نقشه ها که شامل فاصله بین شهرها و نقشه ی ایران و جهان قرار داده شده است ، قسمت سوم تبدیل واحد های مختلف به هم و در انتها قسمت چهارم سرویس ابزار های ورزشی گنجانده شده است.

این وب سایت را همین الان bookmark یا نشان کنید زیرا در آینده ای نزدیک و در شرایط مختلف قطعا به آن نیاز خواهید داشت. تشکر و سپاسگزاریم از شما کاربر گرامی که تا آخر این مقاله همراه و دنبال کننده ی ما بودید. برای شما بهترین هارو آرزو میکنیم.

:
:
:
آخرین اخبار