تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۱۴۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی سپاهان: سه امتیاز مهم و حساس در آبادان کسب کردیم
  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تیم سرسختی است که در برابر آن موفق به کسب سه امتیاز مهم و حساس شدیم.

به گزارش ایرنا محرم نویدکیا شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم ولی به نتیجه دلخواه خود دست یافتیم.

وی افزود:تیم صنعت‌نفت در خانه به هیچ تیمی امتیاز نداده بود و برابر ما نیز برای ادامه این روند به میدان آمد ولی بازی هوشمند و تاکتیکی بازیکنان ما نخستین شکست خانگی را به آنها تحمیل کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم صنعت‌نفت را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و بازیکنان میانی و طراحان حمله این تیم را کنترل کردیم تا به نتیجه دست یابیم.

نویدکیا بیان کرد: ما از همان ابتدا برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و خیلی زود به گل رسیدیم؛ برای حفظ گل در آبادان باید در زمین خودی تجمع می‌کردیم هر چند تیم نفت روی خلاقیت بازیکن خود به گل تساوی هم دست یافت.

وی افزود: پس از پذیرفتن گل تساوی، رو به بازی هجومی آوردیم و از شکاف بین قلب خط دفاع صنعت‌نفت هم سود بردیم و به گل برتری رسیدیم.

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: خوب دفاع کردن هنر است و خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا هم از این امتیاز بهره می‌برند و ما امروز نیز از آن بهترین استفاده را بردیم.

وی در خصوص اتهام وقت کشی برخی بازیکنانش در این دیدار بیان کرد: هیچ زمان از این نوع بازی پیروی نکرده بودیم و امروز هم شاگردانم اقدام به وقت کشی نکردند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر روز دوشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار