تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۱۴۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲هزار و ۷۶۵ تیم هلال احمر خوزستان در طرح ملی ناظران سلامت فعال هستند
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۷۶۵ تیم فعال این جمعیت در قالب اجرای طرح ملی "ناظران سلامت" در سراسر خوزستان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

 دکتر علی خدادادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارایه آموزش پیشگیری از ابتلا به کویید ۱۹ در بین صاحبان مشاغل از سوی مربیان داوطلب این جمعیت افزود:۲هزار و۷۶۵ تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان بیش از ۳۲هزار و ۴۶۰ محل شامل بانک ها ،اصناف ، فروشگاه ها، بازارچه ها و بازارهای روز را زیرپوشش این طرح قرار داده‌اند.

وی با اشاره به ادامه فعالیت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح ملی ناظران سلامت گفت: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) وبا هدف تلاش برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل آن آغاز شد و تاکنون نیز با قوت ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه از تعامل وهمکاری خوب دستگاه‌های اجرا کننده این طرح در خوزستان خبر داد و افزود:با همدلی و همراهی جمعیت هلال احمر ،دانشگاه های علوم پزشکی،سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، نیروی انتظامی و  صنوف مختلف و در صدر آن توجه و اهتمام مردم خوزستان وضعیت این استان پهناور از لحاظ کرونا در وضعیت آبی قرار گرفته است.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت بیشتر شهرستان‌های خوزستان از لحاظ کرونا، آبی و برخی نیز زرد است اما در صورت بی‌توجهی مردم و صنوف روند شیوع این ویروس، دوباره صعودی خواهد شد.

دکتر خدادادی با تاکید بر ضرورت حفظ شرایط موجود از حیث کنترل نسبی شیوع این ویروس بر پرهیز از عادی انگاری وضعیت، و نیسز شکنندگی شرایط از خوزستانی‌ها خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه شست وشوی مرتب دست ها ، استفاده از ماسک و اجتناب از برگزاری دورهمی را به فراموشی نسپرده و در این خصوص دقت نظر داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار