تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۱۴۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر بادران متوقف شد
  تیم استقلال ملاثانی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز دوشنبه برابر حریفش تیم بادران در اهواز متوقف شد.

 بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و بادران تهران عصر روز دوشنبه در هفته یازدهم مسابقات لیگ یک، در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار علی کردانی،سید حمزه پورموسوی، علیرضا خوشکفا، سید علا خلف زاده، امیر سواری، سجاد تمیمی، مهدی بریهی، میلاد پاک پرور سجاد بازگیر، محمد ملیسی و سجاد عبدویی برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

زمین از کیفیت نامناسبی برخوردار بود و این امر سبب شد تا بازیکنان هر ۲ تیم نتوانند روی زمین بازی خوبی ارایه دهند.

در دقیقه ۴۵ بازی امیر سواری دروازه تیم بادران را باز کرد؛ همچنین در دقیقه ۵۸ پویا سیف پناهی از روی نقطه پنالتی دروازه آبی‌های ملاثانی را باز کرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد.

برخی از هواداران استقلال ملاثانی قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که ماموران حراست حاضر در ورزشگاه مانع از این اقدام شدند.

تیم بادران اکنون با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد. استقلال ملاثانی هم با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی جا گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی پس از پایان بازی گفت: امروز توانستیم مقابل تیم بادرانی که هزینه هنگفتی کرده، فوتبال خوبی ارایه داده و بالای ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و اگر اشتباه داور نبود و آن پنالتی بی مورد گرفته نمی شد ما پیروز میدان بودیم.

وی افزود: در آن صحنه اصلا برخوردی صورت نگرفت و نمی‌دانم داور به چه دلیل پنالتی گرفت؟ با وجود اینکه من لب خط بودم اما خیلی واضح بود که پنالتی نیست اما متاسفانه داور این اشتباه کرد و ۲ امتیاز از تیم ما گرفته شد.

اشکش ادامه داد: در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف اصابت کرد که طبق قانون خطای هند بود و داور باید پنالتی می‌گرفت که از این موضوع امتناع کرد. امروز تیم مردمی استقلال ملاثانی مظلوم واقع شد و اشتباه داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی با تبریک به بازیکنان تیمش گفت: ما روند مثبتی را در پیش گرفتیم و به همین شکل ادامه می‌دهیم. کاری به نام تیم‌ها نداریم و در هر بازی سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارایه دهیم.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی افزود: اولویت ما بقا در لیگ است و پله به پله دنبال رده‌های بالای جدول هستیم. ما روی اشتباه داوری بعضی امتیازات را به حریفان دادیم لذا امیدوارم که داوری‌ها بهتر شود و این اشتباهات باعث نشود که حق تیم ما ضایع شود.

وی بیان کرد: پیش از انجام این بازی تیم ما شارژ مالی شد که جا دارد از تمام مسوولان استان تشکر کنم و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار