تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۱۴۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناکامی ماشین سازان مقابل فولاد خوزستان
 تیم ماشین سازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر یک بر صفر مغلوب تیم فولاد خوزستان شد.

 تیم ماشین سازی در حالی امروز دوشنبه در مقابل فولاد خوزستان صف آرایی کرد که در 11 بازی گذشته خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده بود.

این بازی عصر دوشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان اخباری با ارایه یک بازی کم جون و بی دقت در دقایق ابتدایی بازی توسط آیاندا پاتوسی گل اول را دریافت کردند تا نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

در ادامه بازیکنان ماشین سازی به رغم ایجاد موقعیت های زیاد نتوانستند نتیجه را به تساوی بکشانند و در دقیقه ۷۷ ضربه سر پیمان بابایی با عکس العمل محسن فروزان به کرنر رفت و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی(سید محمد ابوترابی)، فرشاد اسدی، مهدی مومن، بهمن سالاری(محمد امین اسدی)، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، سید محمد حسینی، اتابک زارعی و پیمان بابایی به میدان رفت.

همچنین تیم فولاد با ترکیب محسن فروزان، صالح حردانی(ایوب والی)، محمد زبیر نیک نفس، فرشاد احمد زاده، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک(سید محمد میری)، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، لوسیانا پریرا(ساسان انصاری)، وحید حیدریه و محد رضا عباسی(محمد قاسمی نژاد) وارد میدان شدند.

داوری این بازی را سید مهدی سید علی، هادی طوسی، پوریا زحمتی، جعفر مهاجر، ایمان کهپش، امید جمشیدی و علی مصطفی نژاد به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی بهمن سالاری و یک نفر از کادر فنی تیم ماشین سازی و محسن فروزان، قاسمی نژاد، وحید حیدریه و یک نفر از کاد رفنی تیم فولاد کارت زرد گرفتند.

تیم ماشین سازی با شکست امروز مقابل تیم فولاد با ۴ امتیاز همچنان در قعر جدول باقی ماند و تیم فولاد با ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار