تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: کارخانه قند دزفول ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند
 فرماندار ویژه دزفول با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی این شهرستان گفت: کارخانه قند دزفول سال آینده عملیاتی و ۶۰۰ فرصت شغلی در آن ایجاد می‌شود.

 شرکت قند دزفول با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن شکر در زمینی به مساحت ۹۳ هکتار در حال ساخت است و در صورت تکمیل روزانه یکهزار و ۳۰۰ تن شکر تولید می‌کند.

بنا به گفته مدیرعامل این کارخانه، شرکت قند دزفول در ۲ پله طراحی شده و خط اصلی آن در پله دوم است؛ فول خط تولید این کارخانه از BMI آلمان به ارزش ۸۹ میلیون یورو تسهیلات ارزی از صندوق توسعه و یکهزار و ۶۰۰ میلیارد آورده ریالی وارد شرکت شده است.

علی فرهمندپور روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به اقدامات انجام شده در این کارخانه گفت: خدمات و اشتغالزایی بخش خصوصی باید به اطلاع مردم برسند تا بارقه امید در دل آنها ایجاد شود.

وی افزود: فاز دوم کارخانه‌های دوده فام و خمیرمایه نیز عملیاتی می‌شود ضمن اینکه اقدامات خوبی برای راه اندازی شرکت تکین انجام شده است.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم حفظ روحیه امید در جامعه گفت: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول به خوبی از ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها و خدمات انجام شده استفاده نکرده‌اند که انتظار می‌رود گزارش عملکرد، اقدامات شاخص و همچنین برنامه‌های آینده خود را اطلاع رسانی کنند. 

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دیداری در این شهرستان ضعیف است، افزود: با توجه به درگیری مردم با کرونا میشد اقدامات بهتر و بیشتری به مناسبت‌های مختلف برای حفظ روحیه مردم انجام داد.

فرهمندپور با تاکید بر لزوم فضاسازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر ادامه داد: فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات به مردم است.

 در این نشست کارگروه‌های دهه فجر در دزفول تشکیل شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار