تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۴۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هر انچه که در مورد میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن باید بدانیم

آموزش میکروبلیدینگ یک روش برای ایجاد آرایش دائمی بر روی ابروها است. بعد از میکروبلیدینگ باید انتظار داشتن ابروهایی ضخیم و پر را داشته باشید.

خانم‌هایی که با مشکل کم پشت و نازک بودن ابروها مواجه هستند معمولا از ژل ابرو یا مداد ابرو برای پرپشت‌تر کردن آن‌ها استفاده می‌کنند، اما این روش‌ها دائمی نیست.

 میکروبلیدینگ ابرو یا هاشور ابرو سه بعدی روشی جدید و نو برای پرکردن نیمه دائمی ابروها است. این روش با استفاده از یک قلم حرفه‌ای و مخصوص این کار انجام می‌شود.

آموزش میکروپیگمنتیشن

آموزش میکروپیگمنتیشن روشی نوآورانه برای زیبایی ابرو ، لب و چشم است که خانم ها را از اینکه بخواهند مدام در حال مرتب کردن فرم و شکل چهره خود باشند بی نیاز می سازد و به نوعی ابرو ، لب و چشم ها را آرایش دائمی می کند.

میکروپیگمنتیشن با تتو سنتی کاملا متفاوت است به گونه ای که در این روش ، رنگدانه های زیست سازگار با کمترین آسیب و با استفاده از یک ابزار قلمی ، به شکل موهای نازک و طبیعی وارد پوست می شوند.

یکی از آموزه های پرطرفدار و بروز مراکز آرایشگری، آموزش میکروپیگمنتیشن است. میکروپیگمنتیشن مدلی از آرایش ابرو، لب و چشم است که به صورت موقت یا دائمی است و موجب پوشش دهی قسمت هایی که دچار ریزش مو شده است یا تراکم مو در آن نواحی اندک است، می شود

آموزش میکرو اسکالپ سر
آموزش میکرو اسکالپ سر : آیا توجه کرده اید که اکثریت افراد به راه حل های مدرن برای مشکل قدیمی ریزش مو روی می آورند، آیا در نظر گرفته اید که می توانید با استفاده از راه حل های پیشرفته ریزش مو را درمان کنید.

خب ، آنچه شما احتمالاً نمی دانید یکی از بهترین راه حلهای ترمیم مو در جهان است که در واقع می توانید در یک دوره کوتاه مدت یاد بگیرد.

ما درمورد آموزش میکرو اسکالپ سر صحبت می کنیم. میکرو اسکالپ پوست سر یک محلول مخصوص ریزش مو است که شامل افزودن مقدار کمی رنگدانه به پوست سر برای رشد فولیکول های مو است.

آرایش دائم ابرو
تاتو ابرو یکی از اعمال زیبایی است که توسط آن رنگ به صورت مستقیم با سوزن‌های مخصوص وارد پوست می‌شود. تاتو ابرو شامل کلیه خدمات ابرو جهت پر‌تر کردن و زیبا‌تر نشان دادن ابرو است. رنگ به قدری ظریف داخل پوست طراحی می‌شود که با ابرو واقعی تفاوتی نخواهد داشت. بهتر است تا مدل‌های تتوی ابرو با توجه به فرم صورت و چهره اجرا شوند. البته بدیهی است که سلیقه هم در انتخاب آن بسیار اهمیت دارد.

آرایش دائم ابرو تاثیر چشمگیری بر روی چهره شما خواهد داشت، شما با انجام این کار همواره مرتب خواهید بود، برای افرادی که ابرو کم پشتی دارند انجام این عمل یک انتخاب ویژه خواهد بود و انجام آرایش دائم ابرو باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد، قیمت آرایش دائم با توجه به فاکتورهایی تعیین می شود.

آرایش دائم ابرو می تواند چهره شما را همیشه مطلوب و آراسته نشان دهد، شما با انجام آرایش دائمی ابرو دیگر نیازی نیست که برای هر دفعه مدت زمان زیادی را برای آرایش ابرو صرف کنید و این درحالی است که ابرو یکی از مهم ترین فاکتور ها برای جذابیت چهره شما است.

همواره افرادی هستند که تمایل زیادی به آرایش ندارند، برای افرادی که کم آرایش می کنند، آراستگی و زیبایی ابرو اهمیت بالایی خواهد داشت، به همین خاطر نیاز است این افراد با آرایش دائم ابرو می توانند چهره خود را همواره مطلوب و زیبا نشان دهند و این یک امتیاز مثبت خواهد بود.

خانم ها نمی توانند برای هر دفعه بیرون رفتن زمان زیادی را صرف آرایش صورت کنند و از جهتی افرادی که شاغل هستند و یا مشغله های زیادی دارند، وقت کافی برای آراستگی چهره خود ندارند، با انجام آرایش دائمی، شما همیشه آراسته خواهید بود و در حالی که زمانی را صرف این موضوع نکرده اید، بنابراین انجام آرایش دائم ابرو یک پیشنهاد ویژه می تواند باشد.

آیا می دانید آرایش دائم ابرو چیست؟

آرایش دائمی یک کار کاملا بهداشتی است و باید توسط ابزار یکبار مصرف و کاملا استریل شده صورت گیرد، امروزه آرایش دائم ابرو یک موضوع پرطرفدار و بسیار مطرح است و افراد زیادی مشتاق به انجام آرایش ابرو هستند و این در حالی هست که اطلاعات آنها در ارتباط با آرایش دائم ابرو بسیار اندک است.

آرایش دائم ابرو باید توسط افراد ماهر و کاربلد انجام پذیر و انجام این کار توسط افراد بی تجربه که بدون گذراندن دوره های تخصصی مربوط به آرایش دائم ابرو مشغول به این کار شده اند، خطرناک است زیرا این کار بسیار ظریف است و باید دانش کافی مربوط به انجام این کار را داشته باشند.

فواید آرایش دائم ابرو

طرفداران آرایش دائمی روز به روز در حال افزایش است، افرادی که دارای ابرو های کم پشت هستند، با استفاده از آرایش دائمی می توانند به فرم و شکل ابرو سر و سامان بدهند و چهره آنها همیشه دارای جذابیت خاصی به خاطر آرایش دائم ابرو خواهد بود.

آرایش ابرو نیاز به صرف زمان نسبتا زیادی است و حال افراد می توانند با آرایش دائم، دیگر برای آرایش و فرم دهی به ابرو خود وقت صرف نکنند و همیشه این آرایش را خواهند داشت و این یک امتیاز مثبت است.

اما آرایش دائم ابرو تنها دارای مزیت نیست و مانند سایر این فرایند های آرایشی ممکن است دارای معایبی نیز باشد و این در حالی است که افراد قبل از مراجعه به آرایشگاه باید از معایب و مزایای آرایش دائم مطلع باشند.

در یک چهره، ابرو بسیار اهمیت دارد، شما با رسیدگی به ابرو خود می توانید همواره خود را مرتب و زیباتر از همیشه نشان دهید، ابرو افراد مختلف فرم های گوناگونی دارد، گاه افراد ابرو بسیار کم پشت و نا مرتبی دارند که مسلما این شکل ابرو برروی چهره آنها تاثیری بسیاری خواهد گذاشت، به همین خاطر انجام آرایش دائم برای این افراد بسیار انتخاب ویژه ای خواهد بود.

برای داشتن یک آرایش کامل و زیبا، باید ابرو مرتب و زیبایی داشت، به همین خاطر گاه افراد بدون آرایش چندان و تنها با داشتن ابرو مرتب می توانند زیبایی خود را چندین برابر کنند و این از تاثیر آرایش دائم ابرو است.

معایب آرایش دائم

ولی از جنبه دیگر باید به معایب آرایش دائم ابرو پرداخت، باید فرد مراجعه کننده در نظر داشته باشد که به علت برخورد سوزن به بافت پوست شما، منجر به ایجاد درد در بافت پوست شما خواهد شد، بنابراین شما قبل از مراجعه باید بدانید که این فرایند اندکی دردناک خواهد بود ولی درد آرایش دائم ابرو نسبت به تاتو ابرو ناچیز است.

نکته دیگر که باید بدان توجه داشت، این است که شما باید به سراغ افراد ماهر و با تجربه در این حیطه باشید و نمی توانید انجام آرایش دائم ابرو را به هرکسی بسپارید، بنابراین در انجام این فرایند دقت کنید و این کار را به هرکسی نسپارید.

رعایت بهداشت در آرایش دائم ابرو بسیار مهم است و بنابراین محیطی که بدان مراجعه می کنید، کاملا باید مطابق با نکات بهداشتی عمل کنند تا که خدای نکرده منجر به بروز مشکلات اساسی برای فرد مراجعه کننده نشود، و در ادامه آرایش دائم ابرو می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر روی چهره شما داشته باشند در صورتی که این کار توسط افراد متخصص و با دانش کافی صورت پذیرد.

 فرق میکروپیگمنتیشن با تاتو در چیست؟

گاه شاید برایتان سوال پیش بیاید که فرق تاتو با میکروپیگمنتیشن در چیست، در آرایش دائم تنها یک سوزن با ظرافت بسیاری روی موهای ابرو برخورد خواهد کرد و برخلاف تاتو با بافت پوست به مقدار زیاد در تماس نخواهد بود و آنقدر هم پررنگ نیست، روش آرایش ابرو مشابه روش های سنتی قدیمی است.

روش آرایش دائم نسبت به تاتو بسیار متفاوت است، افرادی که تاتو ابرو انجام می دادند تا مدت طولانی به علت زخم و آسیبی که به بافت ابرو وارد شده بود، نمی توانستند به آسانی در اجتماع و میان افراد دیگر حضور داشته باشند و این در حالی است که با انجام آرایش دائم ابرو تنها به صورت خیلی ناچیزی زخم و یا درد به وجود خواهد آمد، بنابراین چندان مشکل ساز نخواهد بود و دردسر ساز نیست.

هزینه آرایش دائم ابرو

میکروپیگمنتیشن یکی از راه های کاربردی برای افزایش آراستگی ابرو است و برای کسانی که ابرو کم پشت و خوش فرمی ندارند، یک انتخاب ویژه خواهد بود، یکی از موضوعاتی که برای انجام عمل میکروپیگمنتیشن مطرح می شود، قیمت و هزینه مورد نیاز برای انجام آرایش دائم است، که هزینه آرایش دائم را یک سری فاکتورهایی تعیین می کنند.

 

فاکتور هایی تعیین کننده قیمت آرایش دائم ابرو خواهند بود، ا زجمله این فاکتور می توان به میزان کار اشاره کرد، که با توجه به نوع ابرو و میزان کم پشت بودن آن مطرح می شود، بنابراین نمی توان یک قیمت ثابت و تغییر ناپذیر برای انجام این فرایند تعیین نمود و این در حالی است که افرادی متقاضی انجام ترمیم آرایش دائم خود هستند و این نیز خود شرایط ویژه دارد و قیمت آن متفاوت خواهد بود.

تلفن مجموعه دکتر تاتو 09120660447

:
:
:
آخرین اخبار