تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۱۴۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:
کیفیت محصولات فولاد اکسین از نمونه خارجی ها بهتر است


 به گزارش روابط عمومی شرکت فولاداکسین خوزستان،عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از غرفه فولاد اکسین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

 وی  گفت: کار اصلی ما در سال‌های اخیر وظیفه استراتژیک  ذخیره‌سازی نفت خام کشور است که به مدد فولاد اکسین خیلی خوب و اثربخش انجام شده است.

اسدروز  افزود: اولین بار است که ما ورقهای مورد نیاز خود را در کشور تهیه می کنیم و خوشبختانه اکسین این مسیر سخت را برای امثال ما هموار نموده و خوبی این نمایشگاه به این است که مابین سازنده و مصرف کننده ارتباط قوی ایجاد می کند تا همکاری بهتری صورت گیرد.
 وی ادامه داد: شرکت ما در انتهای زنجیره ارزش ذخیره‌سازی نفت خام قرار دارد و با توجه به توانمندی خیلی خوبی که اکسین دارد محصولاتی که قبلا از خارج وارد می کردیم اکنون دستهای پر توان جوانان ایران در اهواز نیاز ما را تولید و ما از آن استفاده می کنیم.

  مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پایان اشاره کرد: بازرسی ارزیابی کیفی که در شرکت پایانه های نفتی انجام شده نشان می دهد عملا محصول کاملا ایرانی فولاد اکسین به نسبت مشابه خارجی از کییفت بهتری برخوردار اند و این کار مهم بارها در آزمایشگاههای ما مورد راستی ازمایی قرار گرفته است.

:
:
:
آخرین اخبار