تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محبوب ترین انواع شیر توالت کدام است؟

تعجبی ندارد که انواع شیرآلات توالت در مدل ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند. امروزه شیر توالت علاوه بر ارزش کاربردی، دارای ارزش دکوراتیو نیز شده است. ممکن است به نظر شما دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار کم اهمیت بیاید، اما در نظر داشته باشید همین جزئیات است که تفاوت های اساسی در حال و هوای دکوراسیون یک خانه ایجاد می کنند. یکی از محبوب ترین انواع شیر توالت، شیر توالت توکار است که جذابیت منحصر به فردی دارد و با وجود قیمت بالاتر خود طرفداران بسیاری در بازار پیدا کرده است.

قیمت خرید انواع شیر توالت

انواع شیر دستشویی در طرح ها و رنگ های متفاوت به بازار عرضه می شود. خرید مناسب ترین شیر توالت به بودجه و کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. قیمت شیر توالت، از شیر توالت ارزان تا شیر توالت لوکس را در بر می گیرد. هر یک از انواع شیر توالت مانند شیر توالت کلاسیک، شیر توالت اهرمی و شیر توالت توکار ویژگی های خاص خود را دارند.

شیر توالت علاوه بر جنبه کاربردی، از تجهیزات دکوراتیو حمام و دستشویی است. مدل های مختلف شیر دستشویی دارای قابلیت های خاص خود هستند و هر یک برای کاربرد منحصر به فردی مناسب هستند. شیر توالت ممکن است از نوع اهرمی و یا کلاسیک باشد. شیر توالت اهرمی متداول ترین نوع شیرآلات دستشویی است و مدل ها و رنگ های مختلفی دارد. کنترل دما و فشار جریان آب در این نوع شیرهای توالت به وسیله یک دسته اهرمی انجام می شود، که به نسبت دسته های پیچی در مدل های کلاسیک، سهولت بیشتری دارد. شیرآلات دستشویی ممکن است بر روی دیوار و یا داخل دیوار نصب شوند. شیر توالت توکار، که تاسیسات آن داخل دیوار قرار می گیرد، ظاهری خلوت و بسیار مدرن به فضای دستشویی می بخشد.

شیر توالت توکار

یکی از انواع شیرآلات توالت که در بازار با استقبال خوبی روبرو شده اند، شیرآلات توالت توکار است. با اینکه نصب انواع شیر توالت توکار ممکن است کمی دردسر ساز باشد، امّا زیبایی شیرآلات توکار به این دردسر می ارزد. این نکته را فراموش نکنید که برای تعمیر شیرآلات توکار ممکن است نیاز به شکافتن دیوار و دسترسی به ساز و کار شیر در داخل دیوار باشد؛ پس حتما از کیفیت شیر توکار مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. نصب شیر توالت توکار در سرویس بهداشتی مزایای زیر را دارد:

  • ایجاد فضایی مدرن، مینیمال و شیک
  • تمیز کردن شیرآلات توالت توکار آسان تر از تمیز کردن انواع شیرآلات توالت است؛ چرا که تنها دسته های شیر توالت و پنل آن بر روی دیوار قرار دارد.

شیر توالت توکار

راهنمای خرید شیر توالت

عوامل بسیاری در هنگام خرید شیر توالت اهمیت دارند که بعضی از آنها را با شواهد موجود می توان بررسی کرد و بعضی را با تکیه بر ظاهر شیرآلات نمی توان بررسی کرد. در مورد فاکتورهای دسته دوم چاره ای جز اعتماد به صحبت های فروشنده و تجربه آشنایان و پرسیدن سوالات صحیح وجود ندارد. یک راهنمای خرید شیر توالت می تواند به شما در خرید بهترین شیر توالت کمک کند. به طور خلاصه شما با در نظر گرفتن بودجه خود و عوامل زیر می توانید مناسب ترین شیر توالت را خریداری کنید.

  • گارانتی شیرآلات توالت
  • کیفیت آبکاری شیر توالت
  • طرح خاص شیر دستشویی
  • آشنایی با انواع شیر توالت
  • استاندارد بودن مواد اولیه ( با چشم قابل تشخیص نیست)

خرید شلنگ توالت

مهمترین لوازم جانبی شیر توالت، شلنگ توالت است. معمولاً شلنگ توالت به صورت جداگانه فروخته می شود. پس در زمان خرید شیر توالت، خرید شلنگ توالت را نیز فراموش نکنید. قیمت شلنگ توالت نیز بسته به رنگ و مدل آن متفاوت است. در هنگام خرید شلنگ توالت به این موارد دقت کنید:

  • هماهنگی رنگ شیلنگ توالت با شیر توالت
  • کیفیت بافت شلنگ توالت
  • جنس تیوب داخلی شلنگ توالت که بهتر است EPDM باشد.

شیرآلات توالت مانند سایر لوازم کاربردی منزل، بر روی دکوراسیون بی تأثیر نیستند. به همین دلیل انواع شیر توالت در مدل های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از خاص ترین شیرالات دستشویی که قیمت آن به نسبت قیمت شیر توالت اهرمی بالاتر است، شیر توالت توکار است. شیر توالت توکار برای دکوراسیون های مدرن بسیار جذاب و کاربردی است.

شیر توالت اهرمی

خرید اینترنتی شیر توالت از فروشگاه آنلاین شیرآلات کاویان

شیرآلات کاویان به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به تولید انواع شیر توالت می پردازد. مدل های شیر توالت شیرآلات کاویان از خاص ترین طرح های موجود در بازار است. برای مثال می توانید شیر توالت توکا، شیر توالت تیدا و یا آسا را جستجو نمایید. در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به آدرس https://www.kavianhamafza.com  امکان مقایسه قیمت شیر توالت ایجاد شده است و شما می توانید بعد از خواندن داستان تولید هر محصول و سایر اطلاعات فنی، شیر توالت مورد نظر خود را با 5 سال گارانتی خریداری کنید.

:
:
:
آخرین اخبار