تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۲۱۴۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر خبر داد:
خانه هنر «مان» در خرمشهر افتتاح شد
 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر از افتتاح خانه هنر «مان» به منظور حمایت از هنر و هنرمندان در این شهرستان خبر داد.

هادی آبیار ظهار کرد: خانه هنر «مان» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی خرمشهر و تنی چند از هنرمندان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور حمایت از هنر و هنرمند در شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر هدف از تشکیل این خانه هنر را ایجاد پاتوق برای اهالی ادب و هنر دانست و گفت: در راستای ایجاد ارتباط میان جامعه و هنرمندان نمایشگاه‌های متنوعی از آثار هنرمندان در این خانه هنر به نمایش عموم در خواهد آمد که این نیز خود گامی مؤثر در راستای ارتقای اقتصاد هنر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط هنرمندان رشته‌های مختلف، اجرای شب‌شعر، موسیقی و غیره از دیگر برنامه‌های این خانه هنر است که فرصتی ارزشمند را برای اشتغال‌زایی در این شهرستان فراهم می‌کند.

آبیار تأکید کرد: با توجه به اهمیت بخش خصوصی در پذیرش مسئولیت‌های هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر حمایت خود از این خانه هنر را اعلام می‌کند و امید می‌رود این مرکز فرهنگی بتواند نتیجه مؤثری را برای فرهنگ و هنر این منطقه در پی داشته باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر اضافه کرد: هنرمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی این مرکز به آدرس خرمشهر، بلوار ساحلی، خیابان ابن سینا، جنب رستوران اسپرلوس، خانه هنر «مان» مراجعه کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار