تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۱۴۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی ماشین سازی از برنامه ریزی زمانی لیگ انتقاد کرد
 سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ در خصوص زمان بازی ها گفت: بعد از ۲ بازی خارج از خانه که به خاطر تیم پرسپولیس انجام شد، در تبریز به میدان می رویم.

 محمد سعید اخباری روز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و فولاد خوزستان با بیان اینکه مشکل مصدومیت مهاجم گلزن تیمش برطرف شده است افزود: در حالی به دیدار خانگی مان مقابل فولاد رسیدیم که بعد از ۲ بازی خارج از خانه ای که به خاطر بازی عقب افتاده پرسپولیس و نساجی بوجود آمد و باعث تغییر برنامه بازی های ما شد روبروی این تیم قرار می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه ۲ هفته روی چمن مصنوعی بازی کردیم، خاطر نشان کرد: تیم فولاد بازی بسیار باکیفیتی را از خودش به نمایش می گذارد و یکی از کامل ترین تیم های در حال حاضر ایران است و در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب یارگیری کرد.

اخباری با بیان اینکه تیم فولاد تنها تیمی است که از سه بازیکن خارجی بهره می برد، اضافه کرد: تیم فولاد خوزستان با یک کادر فنی موفق برای تک تک دقایق بازی برنامه دارد و با وجود بازیکنان خارجی خود برای قهرمانی بسته شده است.

وی عنوان کرد: امیدوارم نسبت به تمرینات مناسبی که در طول هفته انجام دادیم، بازیکنان مان هشیار بوده و با تمرکز کامل یک بازی خوب انجام داده و موفقیت تیم ماشین سازی را رقم بزنند.

اخباری با بیان اینکه تنها تیمی بودیم که با تصمیم سازمان لیگ ۲ هفته پیاپی روی چمن مصنوعی بازی کردیم، ادامه داد: این بازی ها باعث شد تا چند بازیکن تیم مثل بابایی مصدوم شوند که خوشبختانه این مشکل برای بابایی حل شده و می توانیم فردا از وی در صورت نیاز در ترکیب اصلی تیم استفاده کنیم.

اخباری در مورد بازیکن غایب تیمش در بازی فردا مقابل فولاد گفت: ایمان باصفا را نخواهیم داشت ولی بقیه مصدومان به بازی فردا می رسند. 

تیم فوتبال ماشین سازی فردا دوشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار