تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد ؛
تهیه و توزیع 1150 بسته مواد غذایی و نوشت افزار میان خانواده های كم بضاعت
 یازدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدا و توزیع 750 بسته مواد غذایی خشک و 400 بسته نوشت افزار میان خانواده های کم برخوردار روستاها و عشایر مجاور کارخانه ها و تأسیسات فرآورشی این شرکت برگزار شد .

یازدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدا و توزیع 750 بسته مواد غذایی خشک و 400 بسته نوشت افزار میان خانواده های کم برخوردار روستاها و عشایر مجاور کارخانه ها و تأسیسات فرآورشی این شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در راستای عمل به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص همیاری و مشارکت در تأمین معیشت شهروندان کم برخوردار و با دستور مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت در جهت ایفای نقش در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی ، تعداد 750 بسته مواد غذایی و بهداشتی به همراه 400 بسته نوشت افزار تهیه شده جهت توزیع میان خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت و کم برخوردار مجاور کارخانه ها و تأسیسات فرآورشی این شرکت در شهرهای شوشتر و ایذه به فرمانداری و بخشداری های مربوطه تحویل گردید .

بسته های مواد غذایی و بهداشتی خشک  شامل : مرغ - برنج - روغن مایع - رب گوجه - ماکارونی - لوبیا - عدس - قند و مایع دستشویی است که به همت پایگاه مقاومت بسیج و بسته های نوشت افزار نیز شامل کیف - دفتر خط دار و نقاشی - بسته مداد رنگی - خط کش - تراش - مداد سیاه و قرمز - خودکار و جا مدادی است و به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده اند .  

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در مراحل پیشین از این رزمایش انسان دوستانه که نشأت گرفته از حفظ کرامات انسانی و رعایت شئونات شهروندی است ، تعداد 3340 بسته مواد غذایی و بهداشتی را تهیه و جهت توزیع در اختیار نمایندگان سپاه پاسداران - دفاتر ائمه جمعه - کمیته امداد - بهزیستی شهرستان های مسجدسلیمان - لالی - هفتکل و اندیکا قرار داده است .

یادآوری می نماید در مرحله ی قبلی رزمایش مومنانه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد 3650 بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا اهدا گردید . پیش از این و طی سالهای 1396 تا 1398 ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد 9200 بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان - لالی - هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع نموده است
:
:
:
آخرین اخبار