تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۴۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۹۰ دقیقه حساس و پرهیجان در بازی نفت آبادان - سپاهان
 تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر، فردا (ششم بهمن‌ماه)، فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف ماشین‌سازی می‌رود و صنعت نفت آبادان رو در روی سپاهان قرار می‌گیرد.

ماشین سازی – فولاد

 فولاد با شکست مقابل پرسپولیس به بازی با ماشین‌سازی رسیده است، دیداری که کسب سه امتیاز آن برای نکونام و شاگردانش از اهمیت بسیار برخوردار است زیرا فولاد در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و برای صعود در جدول و کم کردن فاصله خود با رقبا باید با سه امتیاز به اهواز برگردد تا به ادامه مسیر و رسیدن به رده‌های بالاتر امیدوارتر شود.

در آن سوی میدان نیز ماشین‌سازی قرار دارد که با چهار امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و اصلا شرایط خوبی ندارد اما حضور این تیم در قعر جدول نمی‌تواند نوید یک بازی آسان برای فولادی‌ها باشد زیرا تیم تبریزی علی‌رغم عدم نتیجه‌گیری بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و اکنون نیز تشنه برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول رده‌بندی است. با توجه به انگیزه دو تیم فولاد و ماشین‌سازی برای کسب برد، این دیدار می‌تواند یکی از بازی‌های دیدنی این هفته باشد.

فولاد از ساعت ۱۵ فردا (دوشنبه) در دیداری خارج از خانه با ماشین‌سازی دیدار می‌کند.

نفت آبادان – سپاهان

به گزارش ایسنا، آبادانی‌ها تا این‌جای فصل یک تیم استثنایی بوده‌اند. تیمی که دقیقه ۹۰ بسته شد اما در نتیجه‌گیری آن‌قدر موفق بوده که هفته‌ها است از صدر جدول جدا نشده است و اکنون با ۲۱ امتیاز و اختلاف یک امتیازی با استقلال، در رده دوم قرار دارد.

این هفته شاگردان پورموسوی باید در خانه رو در روی سپاهانی قرار بگیرند که این تیم نیز تا این‌جای کار با نویدکیا روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در قامت یک مدعی ظاهر شده است. نفت آبادان که در اندیشه تداوم موفقیت است، با برد در این دیدار می‌تواند به صدر جدول صعود کند و سپاهان هم که اکنون با ۲ امتیاز کمتر نسب به صنعت نفت در رده سوم قرار دارد، در صورت شکست پرگل نفت می‌تواند با پشت سر گذاشتن استقلال و نفت آبادان، در صدر جدول قرار بگیرد. آن‌قدر این بازی برای دو تیم حساس است که هیچ کدام از دو تیم جای کوچکترین اشتباه و لغزشی را ندارند.

نفت آبادان فردا (ششم بهمن‌ماه) در خانه پذیرای سپاهان است.

 نفت مسجدسلیمان نیز در هفته دوازدهم لیگ، یکم بهمن‌ماه به مصاف ذوب آهن رفت که این بازی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار