تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۱۴۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوره تعمیرات ایسیو خودرو کجا ثبت نام کنیم؟

انژکتوری شدن خودروهای امروزی و نقش مهم ایسیو در این خودرو شغل تعمیرات ایسیو را به یکی از مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار تبدیل کرده است. شغلی که تخصصی، که به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن تعمیرات ایسیو تعداد تعمیرکاران متخصص آن کم بوده و از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار می باشد.

امروزه با توجه به بازار کار عالی این حرفه، آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های تعمیرات ایسیو را برگزار می نمایند. آموزشگاه برق گستران تهران یکی از بهترین مراکز آموزش تعمیرات ایسیو در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و با سال ها سابقه این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ecu خودرو آموزشگاه برق گستران مزایای بسیاری برای کارآموزان به همراه دارد. برخی از مهم ترین مزایا شرکت در این دوره آموزشی عبارتند از:

  • آموزش صفر تا صد مباحث ایسیو در کارگاه های مجهز و عملی
  • امکان تمرین عملی و رفع اشکال
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
  • امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی
  • امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان پس از پایان یافتن دوره آموزشی
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • ارائه مدرک معتبر دو زبانه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای

هدف آموزشگاه برق گستران از برگزاری دوره فوق تربیت نیروی متخصص و تعمیرکار حرفه ای ایسیو برای ورود به بازار کار می باشد. لذا دوره ایسیو تا زمانی که کارآموزان به طور کامل با کلیه مباحث مربوط به عیب یابی و تعمیر ایسیو آشنا نشوند ادامه دارد.

در دوره آموزش تعمیرات ecu چه چیز آموزش داده می شود؟

این دوره آموزشی شامل چهار دوره مجزا آموزش تعمیرات ایسیو خودروهای داخلی، تعمیر ایسیو خودروهای خارجی و تعمیرات ایسیو خودرو ماشین های سنگین می باشد. در دوره تعمیرات ایسیو خودروهای ایرانی طریقه تعمیر و عیب یابی انواع خودروهای داخلی از قبیل: ایسیو پراید، پژو، ال 90، 206 تیپ 2 و 5، سمند، رانا و دیگر خودروهای داخلی آموزش داده می شود.

در دوره تعمیرات ایسیو ماشین های خارجی نیز عیب یابی و تعمیر ایسیو انواع مدل های خودرو خارجی از قبیل ایسیو تویوتا، کیا، بی ام و و غیره آموزش داده می شود. طریقه عیب یابی و تعمیر ایسیو ماشین های سنگین از مباحثی است که در دوره تعمیر ایسیو ماشین های سنگین آموزش داده می شود.

آموزش الکترونیک پایه، آموزش شناخت مدار و سنسورهای ایسیو، آموزش نحوه کار با ابزار و تجهیزات تعمیرات ایسیو، آشنایی با قطعات ایسیو، آموزش نقشه خوانی و نقشه کشی ایسیو، آموزش مدار شناسی، آموزش جریان کشی، آموزش کار با دیاگ، آموزش تعمیر ایسیو خودروهای خاموش، آموزش تبدیل کردن ایسیو برای خودروهای دیگر، آموزش تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات ایسیو برخی از مباحثی است که در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو آموزشگاه برق گستران به آن پرداخته می شود.

لازم به ذکر است که این مجتمع آموزشی علاوه بر دوره های ایسیو دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با چند دوره پرطرفدار دیگر در این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه برق گستران

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی فنی حرفه ای از دیگر دوره های آموزشی عالی و درآمدزا در این مجتمع آموزشی می باشد. امروزه بردهای الکترونیکی از مهم ترین قطعات الکترونیکی بوده و در ساختمان تمامی لوازم برقی و الکترونیک کوچک و بزرگ دیده می شوند.

این قطعه نقش بسیار مهمی در کارکرد صحیح لوازم داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. این موضوع باعث شده تا به هنگام بروز مشکل در برد افراد به سرعت به دنبال تعمیر و عیب یابی آن بوده و این موضوع نشان دهنده بازار کار عالی تعمیرات برد می باشد.

تعمیرات برد الکترونیکی امری تخصصی می باشد. به همین علت این مجتمع آموزشی دوره فوق را به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می نماید. در این دوره آموزشی کارآموزان با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع برد الکترونیک صنعتی، ورزشی، مخابراتی، کامپیوتری، دیجیتال و غیره آشنا می شوند.

آموزش الکترونیک پایه، آموزش تشریح کلیه قطعات برد الکترونیک، آموزش کار با دستگاه هیتر و هویه، آموزش کار با مولتی متر، آموزش برنامه ریزی زون ها، آموزش بلوک بندی بردها، آموزش نصب باتری پشتیبان بر روی پنل، آموزش تعمیر انواع مشکلات برد الکترونیکی و غیره برخی از سرفصل آموزشی ارائه شده در این دوره آموزشی می باشد.

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه برق گستران

دوره آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای دوره پرطرفدار دیگری است که در این مجتمع آموزشی برگزار می شود. این دوره همانند دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه به صورت عملی و کارگاهی بوده و به آموزش کلیه مباحث مربوط به برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل: دزدگیر، اعلام حریق، دوربین مدار بسته، درب های اتوماتیک، آیفون و غیره می پردازد.

لازم به ذکر است که کارآموزان در این دوره آموزشی به صورت عملی کلیه مباحث مطرح شده طی دوره را تمرین کرده و به رفع اشکال می پردازند. دوره برق ساختمان در این آموزشگاه تا زمانی ادامه دارد که کارآموز با کلیه مباحث برق کشی ساختمان آشنا شود و بتواند انواع سیستم های برق را نصب کرده و به برق کشی در انواع ساختمان های اداری، تجاری، فروشگاهی، مسکونی و غیره بپردازد.

در صورتی که کارآموز طی دوره بخشی از مباحث آموزشی را یاد نگرفت می تواند در دیگر دوره های آموزشگاه به صورت رایگان حضور یابد. همچنین در پایان دوره های این مرکز آموزشی مدرکی معتبر به کارآموزان ارائه شده و پشتیبانی هایی به صورت نامحدود برای رفع سوالات ایجاد شده پس از ورود به بازار کار ارائه می شود.

آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش هوشمند سازی، آموزش مکانیک خودرو و بسیاری از دیگر دوره های فنی حرفه ای در این آموزشگاه برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید

:
:
:
آخرین اخبار