تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۱۴۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض به حضور یکی از کاندیداهای مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان
 برخی از اعضای جامعه شنای خوزستان به نحوه برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود، اعتراض دارند.

پس از گذشت حدود یک‌ سال از بلاتکلیفی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، قرار است مجمع انتخاب رئیس این هیات، ۱۵ بهمن‌ماه با حضور هشت کاندیدا در اهواز برگزار شود.

  شنای خوزستان طی یک سال گذشته روزهای پر فراز و نشیب و توام با حواشی بسیاری را پشت‌سر گذاشته است، تا جایی که پای حکمیت وزارت ورزش و جوانان در خصوص رفع مشکلات بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون شنا بر سر برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات شنای خوزستان به میان آمد.

اما با مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، این بار بحث حضور بابک حسامیان به عنوان یکی از کاندیداها در مجمع مطرح است که وی در خوزستان سکونت ندارد و اعضای شنا، شیرجه و واترپلوی استان معتقدند که باتوجه به تایید علی‌نژاد معاون وزیر مبنی بر این‌که بر اساس قانون کاندیداها باید در استان متقاضی، سکونت داشته باشند، حسامیان باید از بین کاندیداها کنار گذاشته شد.

همچنین موضوع مورد اعتراض دیگر از سوی برخی از اعضای جامعه شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، این است که چرا نباید یک نفر از شناگران کارگری که همگی مقام‌آوران کشور هستند و یکی از آن‌ها نیز ۱۴ مدال جهان را به دست آورده است، در لیست اعضای شرکت‌کننده در مجمع باشد. همچنین این افراد عنوان کرده‌اند که باشگاه‌هایی که در لیست مجمع قرار گرفته‌اند، مقام‌آور این رشته در استان و کشور نیستند، ضمن این‌که در انتخاب مربی در بخش بانوان سلیقه‌ای عمل شده است. البته این نفرات به موارد دیگری از مجمع نیز معترض هستند.

همین اعضای جامعه شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان معتقدند اگر مجمع به صورت انتخابات است، باید به تمام مسائل به دید انتخاباتی نگاه شود و مجمع به دور از هر گونه لابیگری و انتصابات پیش برود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار