تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۱۴۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی
 رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پیشنهاد اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی داده شده است.

 اسماعیل نجار در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان در اهواز ‌که با حضور ‌‌قاضی‌زاده هاشمی‌ نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ استاندار خوزستان، فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برگزار شد، از پیشنهاد اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح‌های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی خبر داد و اظهار داشت: ‌از این اعتبار 250  میلیارد تومان برای اهواز و 50 میلیارد تومان برای بندر امام خمینی است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ‌این اعتبار برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، افزود: همچنین 24 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان داده شد تا برای حل مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب در مناطق مختلف خوزستان هزینه کند.

وی با بیان اینکه‌از زمان سیل پارسال تاکنون کار‌های زیر بنایی خوبی در حوزه مدیریت بحران استان انجام شده است، تصریح کرد:‌ در بارش شدید امسال شاهد خسارت‌های کمتری نسبت به سیل پارسال بوده‌ایم.

نجار گفت: یکی از رویکرد‌های مهم سازمان مدیریت بحران کشور پیشگیری از حوادث است و برنامه‌ها این سازمان بر این  اساس استوار است.

وی بر حمایت مجلس و سایر دستگاه‌ها از سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد و افزود: اگر هزینه‌هایی که برای جبران خسارت‌ها زلزله و سیل برای پیشگیری می‌شد شاهد اینگونه حوادث در کشور نبودیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار