تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۱۴۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رعایت پروتکل‌ها در برخی شهرستان‌های خوزستان کمتر از ۵۰ درصد / لزوم بررسی وضعیت تالارها
  معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

ولی‌الله حیاتی در چهل‌ و ششمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (چهارم بهمن ماه) در استانداری انجام شد، اظهار کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان کاهشی شده است.

  وی افزود: البته روند اجرای پروتکل ها در امیدیه، باغملک، اندیمشک و کارون مطابق استانداردها و بیش از ۹۰ درصد است اما میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی شهرستان ها حتی کمتر از ۵۰ درصد است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: گشت های بازرسی باید فعال و رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف با جدیت پیگیری شود. همچنین اپلیکیشن ماسک در ادارات نصب و فعال شود.

حیاتی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از اصناف اجازه فعالیت دارند اما پروتکل ها در این اصناف به خوبی رعایت نمی شود. در جلسه هفته آینده باید رئیس اتحادیه تالار داران و مدیرکل میراث فرهنگی حضور پیدا کنند. همچنین باید میزان رعایت پروتکل ها در تالارها بررسی شود.

وی بیان کرد: اگر به برخی از اصناف اجازه فعالیت داده شود و پروتکل ها رعایت نشود، مجددا پیک بیماری رخ می دهد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: باید پشتیبانی کاملی برای اجرای این طرح انجام شود. همچنین در جلسه آینده وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بررسی می شود.

حیاتی تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه ای است که ممکن است دورهمی ها و شب نشینی ها افزایش یابد، بنابراین نباید عادی انگاری شود زیرا در صورت عادی انگاری با بحران مواجه خواهیم شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار