تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۱۴۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عاملان تیراندازی شبانه درشوش دستگیر شدند
  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت  :  با اقدامات به موقع و هوشیارانه پلیس و دستگاه قضا افرادی که شبانه اقدام به تیراندازی در شهر شوش کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 نظری  اظهارکرد: با اشاره به اینکه شب گذشته چند نفر با هویت ناشناس اقدام به تیراندازی درشهر وهمچنین در مراسم عقد وعروسی اظهار داشت: بلافاصله تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان برای شناسائی و دستگیری عوامل تیراندازی آغاز شد.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان، تعداد ۶نفر به علت تیراندازی به درب منزل و یک نفر در مراسم عقد و عروسی که مورد بازجویی قرار گرفتند و روانه زندان شدند

دادستان شوش به کسانی که سبب بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و افزود: این افراد بدانند که برخورد دستگاه قضایی شهرستان قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.
نظری با تاکید بر اینکه همواره ایجاد امنیت در شهرستان اولویت ما بوده و اجازه نخواهیم داد که آرامش شهروندان دچار مشکل شود و با متخلفان با جدیت برخورد قانونی خواهد شد، بیان کرد: کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه شوند منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

خبرنگار: محمدموسوی
:
:
:
آخرین اخبار