تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۱۴۷۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد؛
دقت و سرعت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی ۲ عامل مهم در تصمیم گیری مدیریت بحران

 امید بن‌عباس، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان روز شنبه با حضور در معاونت مطالعات جامع آب سازمان آب و برق خوزستان بر افزایش تعامل  و همکاری دستگاه‌های مختلف در جمع آوری اطلاعات اظهار داشت: دقت و سرعت در تصمیم گیری ۲ فاکتور مهم در مدیریت بحران به شمار می روند از این رو وجود اطلاعات صحیح و به هنگام بسیار مهم و ضروری هستند.

 وی گفت: هر دستگاهی به فراخور وظایف ذاتی که برعهده دارد باید اطلاعات خود را توسط نرم افزارهای به روز رسانی و در اختیار نهادهای تصمیم گیر قرار دهد تا از این طریق بتوانیم ابتدا به یک پیش بینی درست برسیم و پس از آن بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.
 مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بر پایش لحظه‌ای برخی موارد و حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف در استان باید در مسیر IT محور حرکت کنند و از روشهای دستی و سنتی خارج شوند چراکه  روش‌های نرم افزاری سرعت و دقت  در تصمیم‌گیری را بالا می برند.
 
 تولید و تحلیل داده‌های منابع آب، برنامه‌ریزی مخازن سدهای استان، مطالعات مدیریت یکپارچه حوزه‌های آبریز، سیاست‌گذاری، نظارت و راهبری فعالیت‌های مانند کیفیت منابع آب، ژئوماتیک، نقشه‌برداری و... از جمله وظایف حوزه معاونت مطالعات جامع آب سازمان آب و برق خوزستان است.
:
:
:
آخرین اخبار