تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: فولاد شادگان اولویت استخدام را به نیروهای بومی اختصاص دهد
 سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر جذب نیروی بومی در شرکت فولاد این شهرستان گفت: جذب نیروی بومی در واحدهای تولیدی، فولاد و سازمان‌های شادگان به عنوان مطالبه‌ مردم از سوی کارفرمایان، صاحبان صنایع و ادارات در اولویت قرار گیرد.

  امید صبری‌پور شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان شادگان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به جوانان بومی این شهرستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های گوناگون به عنوان سرمایه‌های اصلی و ملی کشور بسیار اهمیت دارد. 

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال و استخدام حق تقدم با نیروهای جوان بومی شهرستان است افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مطلوب شادگان، در راستای برطرف کردن دغدغه‌های جوانان، باید اقدامات مقتضی و مورد نیاز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و صنایع بخصوص شرکت فولاد شادگان قرار گیرد. 

سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد: به کارگیری تمامی ظرفیت‌های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده بومی به سود شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌هاست و رضایتمندی بیشتر مردم منطقه را به همراه دارد.

صبری‌پور با بیان اینکه بومی گزینی در استخدام‌های این شهرستان ضروری است و هیچ مدیری حق ندارد مطالبه مردم در این زمینه را نادیده بگیرد اظهار داشت: موضوع اشتغال باید به اولویت اصلی و نخست مسوولان شهرستان شادگان تبدیل و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رفع دغدغه مردم در زمینه آلودگی هوا و رعایت مقررات زیست محیطی از سوی شرکت فولاد شادگان گفت: ایجاد بوستان و فضای سبز در کنار مجتمع فولاد شادگان در دستور کار مدیران این مجتمع قرار گیرد.

صبری‌پور بود گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرای طرح‌های اشتغالزا، خدماتی و عمرانی شهرستان سنگ اندازی یا ملاحظه کاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات این شهرستان در بخش‌های مختلف با ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال قابل حل است گفت:برخی امور در شادگان سلیقه‌ای و بدون در نظر گرفتن سهم و نقش مردم اجرا شده که این مشکل، تاثیر مناسبی در زندگی و اشتغال آنها نداشته است.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز ارگان‌های دولتی و خصوصی از واحدهای تولیدی این شهرستان افزود: این اقدام رونق اقتصادی تولیدکننده‌های شهرستان و همچنین اشتغالزایی در منطقه را به همراه دارد.

 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار