تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاضلاب و آسفالت معابر مهم‌ترین مشکل شهر سوسنگرد است
سیلاوی فاضلاب و آسفالت معابر را مهم‌ترین مشکل سوسنگرد عنوان کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی باید به نحو احسن اجرا شوند.

 حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به بازدید از وضعیت خیابان ها، فاضلاب و آسفالت معابر مناطق مختلف شهر سوسنگرد با حضور قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه خدمات و امکانات زیربنایی باید از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد.

او با تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی به نحو احسن افزود: با توجه به روند مطلوب پروژه‌های آسفالت معابر، فاضلاب، آب شرب و بسترسازی توسعه و آبادانی، امیدواریم مشکلات مربوط به حوزه عمرانی مرتفع شده و رضایت شهروندان و ساکنان مناطق مختلف جلب شود.

سیلاوی درخصوص وضعیت فاضلاب شهر سوسنگرد بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شده است، قول‌هایی در خصوص پروژه‌های راکد فاضلاب از سوی استاندار داد شده و در حال پیگیری فعالیت مجدد آن‌ها هستیم.

فاضلاب و آسفالت معابر مهم‌ترین مشکل شهر سوسنگرد است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرصت خدمتگذاری به مردم را باید در هر مقام و مسئولیتی قدر بدانیم، زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهم‌ترین وظیفه همه ما مسئولان است و باید با برنامه ریزی سریع و مناسب با هدف خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات و خواسته‌های مردم تلاش کنیم.

او با اشاره به شرایط سختی که هم اکنون جامعه با آن درگیر است، افزود: سختی‌ها و تنگنا‌هایی وجود دارد و در چنین شرایطی و با وجود برخی مشکلات و سختی‌ها و تحریم‌ها، اما پروژه‌های عمرانی زیادی را بحمدالله توانستیم اجرایی کنیم که این مهم در سایه تلاش دلسوزانه مسئولان و همکاری و همراهی مردم بوده است.

فاضلاب و آسفالت معابر مهم‌ترین مشکل شهر سوسنگرد است

ساعدی با تاکید بر اینکه مردم ما شایسته، مستحق و لایق خدمتگذاری هستند، ادامه داد: به واسطه آگاهی، فهم سیاسی و بصیرت مردم و همراهی آن‌ها با مسئولان و نظام در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این سرزمین از دست نرفت و با همین فهم سیاسی مردم، نظام و انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار