تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۱۴۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی در اهواز طی شبانه روز گذشته
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
   ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: گزارش واژگونی پژو ۲۰۶ در خیابان فروردین منطقه گلستان در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با خسارت سنگین به خودروی مذکور و مصدوم شدن ۲ سرنشین مرد گرفتار درون اتاقک آن مواجه شدند، افزود: نیرو‌های عملیاتی سریعا با ایمن سازی محل حادثه و با استفاده از ابزار برش، مصدومان را نجات و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه در منطقه کیانپارس، خیابان اسفند غربی با تلاش آتش نشانان بیان داشت: منزل مسکونی ساعت ۱۷ و ۳۷ دقیقه در روستای ام الطمیر به علت نقص فنی آبگرمکن دچار آتش سوزی شد و دود غلیظ و شعله‌های حریق به سرعت در حال انتشار بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن با تلاش آتش نشانان و به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان، تصریح کرد: در ساعت ۱۹ و ۵۹ دقیقه گزارش آتش سوزی یک دستگاه پراید به علت نشت بنزین در خیابان کاوه نبش خیابان محمدیان اطلاع رسانی شد و ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام شدند و آتش را مهار کردند.

او با بیان اینکه اتصال برق هواکش منزل مسکونی در ساعت ۲۰ و ۲۹ دقیقه در منطقه گلستان خیابان حجت آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان سریعا شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق به سایر قسمت‌های منزل مسکونی جلوگیری کردند، ادامه داد: آتش سوزی فضای سبز در ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه در جاده ساحلی جنب پارک چوبی با تلاش یک ساعته آتش نشانان اطفا و از گسترش حریق جلوگیری شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار