تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت شادگان:
خیز مجدد کووید۱۹ در شادگان/ کرونا همچنان در کمین است
 رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: کرونا همچنان در کمین است و نباید گمان کرد که این بیماری به پایان رسیده است.

  سجاد جلیلیان ظهر امروز شنبه در بازدید از مراکز نمونه‌گیری کرونا در شهرستان شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید همه مصوبه‌ها و وظایفی که از قبل در زمینه مقابله با کرونا بر عهده مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، به درستی اجرا شوند و مسئولان به وظایف و مسئولیت خود عمل کنند و با هر گونه کوتاهی و تخلف بر عهده رئیس و مدیر آن اداره خواهد بود.

وی افزود: در هفته‌های گذشته شاهد افت مجدد بیماری کرونا بوده‌ایم و میزان بستری و مرگ‌ومیر در شادگان کاهش یافت اما در زمان حاضر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری توسط عده‌ای از مردم، خیز مجدد این بیماری در حال رخ دادن است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان در ادامه تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ادامه فعالیت اصناف شهرستان شادگان الزامی است.

جلیلیان بر لزوم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: از همه اصناف در سطح شهرستان شادگان به خصوص اصنافی که در مکان‌های پرتردد فعالیت می‌کنند، درخواست می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل و دقیق رعایت کنند چرا که در صورت رعایت نکردن، دوباره مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی خواهیم شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار