تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۴۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش ۲۲۰ تومانی نرخ دلار
 هر دلار امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی کاری گذشته (پنجشنبه) ۲۲۰ تومان کاهش داشت، نرخ هر یورو نیز به ۲۷ هزار و ۳۵۹ تومان رسید.

 روند نزولی نرخ دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، بطوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد. بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز (چهارم بهمن ماه) ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۹۳۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد،  همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۹۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۲ هزار و ۳۱۵ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۵۸۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۸۴۸ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۱۳۸ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز ۲۲ هزار و ۷۴۳ تومان به فروش رفت.

براساس این گزارش در سامانه سنا در روز پنجشنبه گذشته، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۹۰۲ تومان معامله شد همچنین حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۵۷۴ معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار در روزهای گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است.

هفته گذشته نیز رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: ایران توانسته گشایش هایی در فروش نفت داشته باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار