تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۴۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام باند سارقان فرا استانی مغازه توسط پلیس آگاهی
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از متلاشی شدن اعضای باند سارقان حرفه‌ای و فرا استانی مغازه با ۲۲ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اهواز با شیوه و شگرد مشابه توسط سرنشینان خودروهای سمند و پژو پارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده تخصصی در این ارتباط باند ۴ نفره سارقان که فرا استانی سرقت می‌کردند، را شناسایی و در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی محل اختفاء اعضای باند سارقان را در بوشهر شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و همکاری و تعامل با عوامل انتظامی آن شهرستان طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی به ۲۲ فقره سرقت مغازه که عمده آنها گیم نت، تلفن همراه، خواربار فروشی و لوازم یدکی بوده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه صحنه‌های سرقت با حضور سارقان بازسازی و مستند سازی شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
:
:
:
آخرین اخبار