تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۱۴۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
رزمایش نظامی توان دفاعی ایران را به رخ دشمنان کشید
 امام جمعه آبادان گفت: رزمایش‌های پهبادی و موشکی اخیر توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.

 حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته آبادان اظهار داشت: یکی از ابزارهای قدرت توان دفاعی است و پشتوانه‌ای برای کشور ایجاد می‌کند و دلهره برای قدرتهای دنیاست و مردم از این توان احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رزمایشهای اخیر در جهت برقراری امنیت کشور انجام شد افزود: در صورت برقراری امنیت می‌توان امنیت اقتصادی را نیز در کشور فراهم کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت:  این رزمایشها قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را به همراه داشته و اقتدار موشکی ایران را نشان داد.

وی گفت: ایران اسلامی با تکیه بر قدرت الهی و مدیریت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری ذره‌ای از اهداف خود دست‌ بر نخواهد داشت. 

وی افزود: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌های شدید، به یکی از چند قدرت نظامی اول جهان تبدیل شده است که این مهم با تکیه بر توان جوانان کشور بدست آمده است و اگر در زمینه‌ های دیگر نیز به توان داخلی تکیه شود ایران موفقی خواهیم داشت.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای تحلیف یک نفر در کشور آمریکا باید چندین لشگر به منظور ایجاد امنیت حضور داشته باشند، گفت: این چه کشوری است که قدرت کنترل خود را ندارد و می‌خواهد به کشورها حاکمیت داشته باشد. 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور اظهار داشت: امروز همه باید وحدت، همدلی و همراهی در داخل کشور و قطع نگاه به غرب و خارج از کشور را در دستور کار داشته باشند و مسوولان با حضور در صحنه زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم کنند.

وی خواستار اولویت اشتغال به جوانان آبادان شد و گفت: تمامی ارگانها و مسوولان اولویت اشتغال را باید به جوانان آبادانی دهند تا وضعیت اشتغال و معیشت در این شهر بهبود یابد.

خطیب جمعه آبادان گفت: بخشی از کارگران اورهال پالایشگاه آبادان در حال محرومیت از حضور در این بخش هستند که نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی باید اقدامی در راستای عدم محرومیت آنها از طریق وزارت نفت داشته باشند.

وی وضعیت بهداشت در آبادان را نامطلوب خواند و گفت: متاسفانه وضعیت فاضلاب، آسفالت، معابر آبادان شرایط بسیار نامطلوبی دارند و اکثر خیابان‌های این شهر همانند میدان جنگ شده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار