تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۱۴۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه دزفول:
قدرت موشکی ایران متوقف نخواهد شد
  امام جمعه موقت دزفول با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح گفت: قدرت موشکی کشورمان همواره رو به جلو است و توقفی در آن ایجاد نخواهد شد.

 حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول افزود: رزمایش نیروهای مسلح  سپاهی و ارتشی که دیماه برگزار شد گوشه ای از قدرت ما را به رخ جهانیان نشان داد .
وی افزود: این رزمایش نشان داد حربه تحریم کهنه و بی ارزش است و در مقابل ذهن خلاق جوانان و کارشناسان کشورمان همیشه ناکارآمد است.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: برگزاری چنین رزمایشی  بستر امنیت و توسعه اقتصادی پایدار را فراهم می کند.
وی در خصوص واکسن کرونا گفت: مقام معظم رهبری در بهترین زمان ممکن اعلام کرد زمانی که دانشمندان کشورمان واکسن کرونا تولید کردند نباید از دو کشور آمریکا و انگلستان  واکسن وارد شود ضمن اینکه به فرانسه نیز خوشبین نیستیم .
وی اضافه کرد: دشمن از هر جنایتی استفاده کرد تا به ملت ایران ضربه بزند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود، اکنون نیز به فکر سلامت مردم ما نیستند. 
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای تضعیف نظام و مقام معظم رهبری استفاده می کند گفت: شایسته نیست آزمایشگاه کشورهای بیگانه برای واکسن کرونا باشیم چرا که هیچ تعهدی برای این واکسن نداده اند .
امام جمعه موقت دزفول هفته مقابله با سرطان را نیز گرامیداشت و از خدمات مرکز درمان سرطانی امام حسن(ع) دزفول که پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و خدمات را به صورت رایگان ارائه کرده قدردانی کرد .
امام جمعه موقت دزفول همچنین  ۱۳ جمادی الثانی سالروز درگذشت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامیداشت و گفت: عشق با ولایت با  جسم و جان ام البنین عجین شده بود .
وی افزود: ام البنین سخنوری توانا بود که فرزندی چون حضرت ابوالفضل (ع) تربیت کرد .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار