تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۴۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری کارگاه مشاهده میکروسکوپی ویژه دانش آموزان در اهواز
معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز از برگزاری کارگاه تخصصی مشاهده مقاطع میکروسکوپی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی خبر داد.
 سعیدخوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز  با اشاره بر اهمیت اجرای آزمایش‌های درسی در تثبیت مطالب علمی، همچنین لزوم ایجاد انگیزه در دانش آموزان جهت یادگیری بهتر مطالب گفت: بررسی میکروسکوپی موادی نظیر کانی‌ها، سنگ‌ها و... در نور عبوری و انعکاسی، تا به امروز به عنوان یکی از روش‌های کلاسیک و لازم‌الاجرای کانی‌شناسی و سنگ شناسی بوده و در صورت آموزش تخصصی و برنامه ریزی شد.

او با اشاره به اینمه بر اساس محتوای کتب درسی، می‌تواند در درک و فهم مطالب از سوی دانش آموزان همچنین افزایش علاقه به یادگیری مطالب درسی نقش بسزایی ایفا کند، افزود: با همکاری پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) و مرکز تخصصی نجوم اهواز با دعوت از نیرو‌های تخصصی و صاحبنظر، کارگاه مجازی مشاهده مقاطع میکروسکوپی در بخش زمین شناسی ویژه دانش آموزان با استقبال بیش از ۳۰۰ دانش آموز متوسطه دوم روبرو شد.

خوش اخلاق بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در طول ماه‌های جاری با یک برنامه راهبردی نسبت به اجرای اینگونه کارگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از نیرو‌های پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) از مدیران مدارس متوسطه دوم خواست جهت برگزاری اینگونه کارگاه‌های مجازی ویژه آموزش معلمان و دانش آموزان با پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) در ارتباط باشند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار