تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۴۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۳ هزار میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت خیرین مدرسه اختصاص داده شد
 وزیر آموزش و پرورش گفت: در بودجه امسال ۲۳ هزار میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت خیران در زمینه مدرسه‌سازی اختصاص داده شد.

 محسن حاجی‌میرزایی پنجشنبه در جمع خبرنگاران خرمشهر اظهار داشت: مدرسه سازی یکی از کارهایی است که با جدیت انجام می‌دهیم تا کاستی‌ها و کمبودها در زمینه واحدهای آموزشی جبران شود و در این راه از کمک و همکاری خیران بهره‌مند هستیم.

وی افزود: تقریباً ۳۰ درصد مدارس به وسیله خیران ساخته می‌شود و امروز هم مدارسی که افتتاح شد توسط بخش دولتی و مشارکت خیران ساخته شده اند.

وی ضمن قدردانی از موسسه راه ایمان که  پنج واحد آموزسی را در استان خوزستان ساخت، گفت: دولت اعتبارات خوبی برای کار مدرسه‌سازی اختصاص داده است و  بطوریکه نسبت به سالهای قبل بیش از چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

حاجی میرزایی افزود: در مناطق روستایی اگر خیرین ۳۰ درصد هزینه ساخت مدرسه را تقبل کنند، دولت نیز ۷۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و  در شهرها هم اگر ۵۰ درصد توسط خیرین تامین شود  دولت نیز مابقی آن را پرداخت خواهد کرد و امیدواریم با کمک همه خیران کمبود فضای آموزشی را در  کشور برطرف کنیم.

  امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ۲ واحد آموزشی در خرمشهر افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان خود امروز پنجشنبه به منظور حضور در چند نشست داخلی و افتتاح چندین پروژه آموزشی در شهرستان خرمشهر و شادگان به خوزستان سفر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار