تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۱۴۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی برترین‌های دو و میدانی کارگری بانوان کشور در اهواز
 رقابت های دو و میدانی کارگری بانوان کشور در اهواز برگزار شد.

این مسابقات روز گذشته (یکم بهمن ماه) با عنوان گرامیداشت شهدای کارگر و گرامیداشت مدافعان سلامت در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی به میزبانی انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان و با استقبال و حضور پرشور شرکت کنندگان در اهواز برگزار شد.

  دختران دو و میدانی کار کشور در ۹ ماده با هم به رقابت پرداختند که در نهایت عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل نایب قهرمان شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

۵۴ ورزشکار از ۱۵ استان در این رقابت ها حضور داشتند.

همچنین با اعلام رییس انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش کارگری، رقابت‌های قهرمانی کشور در اهواز، یکی از مراحل ارزیابی و سنجش ورزشکاران و قهرمانان برای تشکیل و انتخاب تیم‌های ملی دو و میدانی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان بوده و از این رو نیز مسابقات دارای جایگاه و از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم های ملی دو و میدانی کارگری ایران در بخش آقایان و بانوان، مسابقات ۲۰۲۱ ایتالیا را در پیش دارند.

به گزارش ایسنا، زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در حاشیه این مسابقات اظهارکرد: خوزستان میزبانی شایسته ای از مسابقات داشت و نکته مثبت نیز این بود که بعد از مدت ها و پس از همه گیری کرونا شاهد چنین رقابت هایی بودیم.

وی در خصوص توجه بیشتر به ورزش بانوان خوزستان نیز گفت: اتفاق خوبی که شاهد آن بودیم، احیای مجدد معاونت ادرات کل ورزش و جوانان در استان ها و همچنین خوزستان بود. ما هم بر اساس وظیفه قطعا ورزش بانوان به ویژه ورزش های پایه و دو و میدانی را که به عنوان رشته مادر محسوب می شود، همراهی خواهیم کرد تا در سطح ملی و استان، اعتباراتی را برای این رشته ها جذب کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار