تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۱۴۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین کمیته اجرایی دومین دوره جشنواره علمی-پژوهشی در اهواز
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کمیته اجرایی مرحله منطقه‌ای دومین دوره جشنواره علمی-پژوهشی و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سرا‌ها تعیین شد.
 عارف سیلاوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک  اهواز  گفت: طی جلسه‌ای که در سالن این اداره با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، اعضای کمیته اجرایی مرحله منطقه‌ای دومین دوره جشنواره علمی-پژوهشی و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سرا‌ها  تعیین شدند.

او بر مشارکت فعال و سازنده نسبت به شرکت در جشنواره علمی-پژوهشی و تشویق و ترغیب دانش آموزان به فعالیت‌های گروهی و تحقیق و پژوهش تاکید کرد و  این امر را نشانگر پویایی مدارس دانست.

سیلاوی ضمن تقدیر و تشکر از آموزشگاه‌هایی که دانش آموزان آن‌ها طی پارسال در اولین دوره جشنواره علمی-پژوهشی شرکت کرده بودند، افزود: مدیران آموزشگاه‌ها باید زمینه و بستر لازم را  جهت شرکت دانش آموزان در مسابقات و جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره علمی-پژوهشی و  جشنواره خلاقیت - نوآوری و کارآفرینی، فراهم کنند.

پارسال بیش از یکصد دانش آموز از آموزشگاه‌های طلایه داران، پاینده، شاهد عفاف و طالقانی در جشنواره علمی-پژوهشی شرکت کردند  و تعداد  ۷ دانش آموز در محور‌های مختلف جشنواره بعنوان تیم‌های برتر استان به مرحله کشوری راه یافتند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار