تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۱۴۵۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم فکر نکنند کرونا تمام شده، ماسک بزنید
معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رامهرمز گفت: برخی از مردم به این باور رسیده اند که کرونا ریشه کن شده و با این باور ما روز‌های سخت شیوع بیماری را در پایان امسال شاهد خواهیم بود.
 جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا رامهرمز با موضوع بررسی وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با این بیماری و همچنین تصمیم گیری در خصوص اقدامات آتی در جهت کنترل و مبارزه با کرونا به ریاست شاهین خلیلی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رامهرمز و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

شاهین خلیلی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رامهرمز گفت: برخی از مردم به این باور رسیده اند که کرونا ریشه کن شده و با این باور ما روز‌های سخت شیوع بیماری را در پایان سال شاهد خواهیم بود و اکثر مردم و صنوف با خیال اینکه کرونا تمام شده است اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و با این شرایط به وضعیت قرمز بازخواهیم گشت.

او تصریح کرد: ویروس کرونا با ما خواهد بود و قرار نیست بیماری مشابه ویروس آنفولانزا از بین برود. فقط باید با رعایت کردننکات بهداشتی منتظر نتایج آزمایش انسانی واکسن کرونا باشیم تا از شر این بیماری منحوس خلاص شویم و در گام چهارم کنترل بیماری کرونا طرح شهید سلیمانی در قالب تیم‌های عملیاتی در سه گروه نظارتی، حمایتی و مراقبتی به اجرا در آمد.

خلیلی بیان کرد: این تیم‌های عملیاتی با هدایت بخش بهداشت و مشارکت نیروی‌های بسیجی و هلال احمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین غربالگری و رهگیری موارد تماس بیماران مبتلا به کرونا همکاری می‌نمایند و در همین زمینه تاکنون بیش از دو هزار بازرسی از صنوف مختلف در جهت رعایت پروتکل‌های پیشگیری از بیماری و همچنین بیش از ۵۰۰ مورد رهگیری موارد تماس بیماری صورت گرفت.

معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری رامهرمز گفت: بسیج مقاومت رامهرمز در این طرح با جمع آوری کمک‌های مومنانه و شناسایی خانوار‌های آسیب پذیر به بیش از ۶۰ خانوار مبتلا به بیماری کرونا بسته حمایتی ارائه نمودند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار