تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۱۴۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حمیدیه
فرماندار حمیدیه گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل باید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و مهم در دستورکار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.
 شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه  گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و مهم مطرح شد.

او اجرای طرح ایران مهارت را امری مهم دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد روحیه کار آفرینی بین دانش آموزان، شکوفایی استعداد‌ها و تقویت مهارت فنی دانش آموزان است.

هاشمی با بیان اینکه جمعیت هدف طرح ایران مهارت دانش آموزان دوره اول متوسطه هستند و اجرای آن در توسعه کار آفرینی و ایجاد انگیزه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، اظهار داشت: پیگیری‌هایی درخصوص احداث و راه اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در حمیدیه انجام شده است، البته باید از همه ظرفیت‌ها در جهت اجرای این طرح و جذب افراد بازمانده از تحصیل به ویژه در مناطق محروم استفاده شود.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش خوزستان طی پارسال با حمایت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق مختلف استان شناسایی شدند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آن‌ها جذب شده اند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار