تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۱۴۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین تکلیف هیات‌های کم‌کار تکواندو خوزستان تا پایان سال
 دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: ارزیابی و آسیب‌شناسی هیات‌های تکواندو شهرستان‌های غیرفعال و کم‌کار تا قبل از پایان سال انجام می‌شود.

حسن محمدزاده با بیان این‌که سال آینده شاهد شکوفایی تکواندو خوزستان خواهیم بود، اظهارکرد: البته تعدای از هیات‌های ما فعال نیستند یا به اسم فعال هستند که ارزیابی و آسیب‌شناسی این هیات‌ها در حال انجام است و بعد از بحث مجمع انتخاب رییس هیات استان و تا قبل از عید، تکلیف این هیات‌ها مشخص می‌شود. به هر حال اگر این هیات‌ها نیازمند جابه‌جایی باشند این مهم انجام می‌شود و اگر هم مشکل فنی باشند، آن‌ها را یاری می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما پایگاه‌های قهرمانی پومسه و کیوروگی را در شهرستان‌های مستعد مانند دزفول که یکی از قطب‌های بزرگ ما مخصوصا در حوزه بانوان است و همچنین شهرستان‌های اهواز، ماهشهر و شوش داریم و  در تلاش هستیم تا پایگاه‌های قهرمانی مختلفی را در استان بنا کنیم.

دبیر هیات تکواندو خوزستان ادامه داد: همچنین آمادگی برگزاری کلاس‌های تخصصی مبارزه را هم داریم زیرا در استان خوزستان، استعدادهای خیلی خوبی هم در بین ورزشکاران و هم مربیان در این بخش داریم. ما باید از این دانش برای استان استفاده کنیم و در صورت نیاز نیز می‌توانیم از دانش مربیان خارج از استان بهره ببریم.

وی تاکید کرد: ما در برنامه‌های‌مان هیچ‌گونه تفاوتی میان آقایان و بانوان نمی‌گذاریم و با این نتایج که بانوان کسب کردند نیز کاملا مشخص است که از این شرایط مناسب به خوبی استفاده کردند.

محمدزاده با اشاره به موفقیت اخیز خوزستانی‌ها در رقابت‌های کشوری، گفت: برای این‌که بتوانیم شرایط روحی روانی تکواندوکاران را حفظ کنیم و بالا ببریم، بلافاصله بعد از کسب مقام، مراسم تجلیل از ورزشکاران و خانواده‌های‌شان را  برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با بیان این‌که برنامه داریم تیم‌ملی تکواندو قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک، اردویی را در استان برپا کند، افزود: در این اردو ما می‌توانیم از دانش و تجربیات تکواندوکاران و مربیان تیم‌ملی جهت ارتقای بیشتر تکواندو استان بهره ببریم.

دبیر هیات تکواندو خوزستان در پاسخ به تفاوت تکواندو استان از گذشته تاکنون، گفت: ورزش فراز و نشیب دارد و من خیلی موافق مقایسه دیروز و امروز نیستم، چرا که این رشته قهرمانی است و رشته‌های قهرمانی قطعا فراز و فرودهایی دارند و وابسته به افراد و شرایطی که قبل و بعد از آن فعالیت می‌کنند، متفاوت هستند.

وی بیان کرد: تکواندو خوزستان یک خانواده تلاشگر و منسجم است و این موفقیت‌ها و مدال‌ها حاصل این انسجام و تلاش همه خانواده زحمت‌کش تکواندو استان است و مربوط به یک طیف خاص نمی‌شود. امیدواریم با توجه به این انسجام و تلاش این خانواده، موفقیت‌ها تداوم داشته باشند و نتایج خوبی کسب کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار