تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۱۴۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای مطالعه نودانشجویان زمان کافی در نظر گرفتیم
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه همه سامانه‌های دانشگاه فعال هستند و در جریان امتحانات با هیچ مشکلی روبرو نبودیم، گفت: با توجه به پذیرش با تاخیر دانشجویان جدید به دلیل کرونا، ما زمان کافی به منظور مطالعه و آمادگی نودانشجویان در نظر گرفته بودیم.

کمال غانمی در خصوص دستور وزارت علوم مبنی بر تعویق دو تا سه هفته‌ای امتحانات دانشجویان نو ورود، اظهار کرد: خوشبختانه امتحانات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر طبق برنامه‌ای که از پیش تعیین شده بود، برگزار شدند. همه سامانه‌های دانشگاه فعال هستند و هنگام برگزاری امتحانات با هیچ مشکلی روبرو نبودیم.

وی افزود: با توجه به پذیرش با تاخیر دانشجویان جدید به دلیل کرونا، ما زمان کافی به منظور مطالعه و آمادگی نودانشجویان در نظر گرفته بودیم. کلاس‌های ورودی ۹۹ با تاخیر سه هفته‌ای برگزار شد و برخی از کلاس‌ها نیز به صورت فشرده برگزار شد تا زمان کافی برای امتحانات داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم تا دانشجویان جدید زمان کافی برای مطالعه داشته باشند. امتحانات پایانی دانشگاه از ۲۳ دی آغاز شد و تا هشتم بهمن‌ماه به مدت حدود دو هفته ادامه دارد.  

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار