تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۱۴۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاپیتان تیم فوتسال حفاری: خدا کند مطالبات‌مان را بدهند
  کاپیتان تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که هنوز مطالبات‌مان را دریافت نکرده‌ایم، گفت: خدا کند تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم مطالبات را دریافت کنیم تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بهتری وارد ادامه مسابقات شوند.

فرید نمازی درباره رسیدن ملی‌حفاری به اولین برد خود در لیگ فصل جاری فوتسال کشور، اظهارکرد: روز گذشته بازی خوبی مقابل تیم ایمان شیراز داشتیم و توانستیم بازی را ببریم و کمی شرایط‌مان بهتر شود. البته حفاری در سه بازی خود در نیم‌فصل اول مستحق باخت نبود اما این نتایج رقم خورد و ان‌شاءالله در آینده به روزهای خوب قبل بر می‌گردیم.

وی بیان کرد: تیم حفاری جوان شده است و فکر کنم چهار بازیکن با تجربه در ملی‌حفاری حضور دارند و این نیز به تیم فشار وارد می‌کند اما با این بازیکنان جوان هم می‌توانیم کم‌کم به تیمی که همه انتظار دارند، برسیم.

کاپیتان تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به تاثیر حضور هواداران در سالن‌ها، گفت: اگر هواداران را با بهتر شدن وضعیت کرونا به سالن‌ها راه دهند، نتایج بازی‌های خانگی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم. ان‌شاالله روند بردهای‌مان ادامه داشته باشد تا به همان شرایط قبل برگردیم.

وی عنوان کرد: چهار پنج بازیکن ملی‌حفاری زیر 18 سال هستند و سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند اما هفته به هفته بهتر و بیشتر با تیم هماهنگ می‌شوند و خدا را شکر شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل پیدا کرده‌اند و به اعتماد به نفس رسیده‌اند. در حال حاضر نیز همه بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه همدل شده‌اند تا در نیم‌فصل دوم همت کنیم و ملی‌حفاری را به جایگاهی که شایسته آن است برگردانیم.

نمازی در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره باشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد؟ گفت: مطالبات‌مان را دریافت نکرده‌ایم اما خدا کند تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم مطالبات را دریافت کنیم تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بهتری وارد ادامه مسابقات شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار