تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۱۴۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ۵۳۰۰ کلاس مجازی در ترم گذشته دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان
 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه در ترم گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ کلاس به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این آمار در دانشگاه ما یک رکورد به حساب می‌آید و خوشبختانه موفق به برگزاری همه کلاس‌ها شدیم.

سید بهزاد  اظهار کرد: همه امتحانات پایانی نیم سال اول به صورت مجازی برگزار شد و اکنون نیز رو به اتمام هستند. در ترم گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ کلاس به صورت مجازی برگزار شد که این آمار در دانشگاه ما یک رکورد به حساب می‌آید و خوشبختانه موفق به برگزاری همه کلاس‌ها شدیم.

وی با بیان اینکه مردودی دانشجویانی که در کلاس‌های مجازی شرکت کرده‌اند، نسبت به کلاس‌های حضوری بسیار کمتر است، گفت: با دانشجویانی که هنگام برگزاری امتحان با قطعی سامانه یا اینترنت روبرو شده باشند، همکاری می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: سامانه پاسخگویی به سوالات دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی در طول ۲۴ ساعت فعال و پاسخگویی نیز سریع است تا دیگر نیازی به حضور دانشجو نباشد. در ماه گذشته حدود ۶۰۰ پیام از این طریق دریافت کردیم که به همه پاسخ داده شد.

علوی در پایان در خصوص ترم آینده، گفت: برای تصمیم‌گیری در خصوص نحوه ارائه نیم سال دوم، تابع تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی کرونا هستیم؛ با توجه به وضعیت بیماری واقعا اطلاع نداریم که ترم آینده قرار است چگونه برگزار شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار