تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۱۴۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی در تهران و ایران کدام است؟
 

آموزشگاه فنی پارس از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای کشور در زمنیه برگزاری دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی در کشور است. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان و زیر نظر کادری حرفه ای و متخصص در زمینه آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، دوره های حرفه ای و عملی را برگزار کرده و کارآموزان را آماده ورود به بازار کار می نماید.

کلیه آموزش ها در آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی فنی پارس به صورت عملی و کارگاهی است. هدف این مرکز آموزشی از برگزاری دوره برد، تربیت نیروی متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار تعمیرات برد و درآمدزایی از آن می باشد. شرکت در دوره های تعمیر برد در این آموزشگاه مزایای بسیاری را برای کارآموزان به همراه می آورد. برخی از مهم ترین این مزایا عبارتند از:

  • آموزش عملی و کارگاهی مباحث
  • ارائه مدرک معتبر دو زبانه
  • آموزش صفر تا صد تعمیر انواع بردهای الکترونیکی
  • پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره
  • امکان بازآموزیی رایگان پس از اتمام دوره
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه
  • ارائه خوابگاه
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص
  • امکان تمرین عملی و رفع اشکال

لازم به ذکر است دوره تعمیرات برد در این آموزشگاه تا زمانی ادامه دارد که کارآموزان به صورت کامل با تمامی مباحث تعمیرات برد آشنا شوند.

بهترین آموزشگاه تعمیرات برد الکترونیکی

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیک آموزشگاه فنی پارس

همانطور که اشاره شد در این دوره کلیه مباحث مربوط به تعمیر و عیب یابی انواع بردهای الکترونیکی آموزش داده می شود. برخی از مهم ترین  سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از:

  • آموزش الکترونیک پایه
  • معرفی قطعات برد الکترونیکی
  • معرفی انواع برد
  • آشنایی با ابزار تعمیرات برد و نحوه کار با آنها (مولتی متر، دستگاه هیتر و هویه، دستگاه تستر، اسلوسکوپ، فرکانس متر و . . .)
  • آشنایی با قطعات دیپ، اس ام دی
  • آموزش تعمیر بردهای صنعتی، دیجیتال، مخابراتی، لوازم ورزشی، آیفون صوتی و تصویری، کامپیوتری و غیره
  • آموزش نحوه برداشتن و مونتاژ قطعات برد
  • آموزش نقشه خوانی بردهای الکترونیک به صورت حرفه ای
  • آموزش بردهای منبع تغذیه و کلید بردهای پاور و تغذیه سئوچینگ
  • آموزش قطعه شناسی کامل قطعات الکترونیک و خانواده ی آن ها (اروپایی – ژاپنی- آمریکائی)
  • آموزش نحوه بلوک بندی و مهندسی معکوس روی انواع بردهای پر کاربرد و مختلف برای عیبب یابی آسان تر
  • طراحی مدار درایو رله ها توسط ترانزیستور و حفاظت ترانزیستور با SNUBBER و تکنیک های مهندسی معکوس

برخی از سرفصل ها در این دوره آموزشی است.  

بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی چگونه است؟

امروزه بردهای الکترونیکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیک بوده و بروز مشکل در آنها باعث از کار افتادن دستگاه شده و مشکلات بسیاری را به همراه می آورد. برد الکترونیکی قطعه ای حساس بوده و از قطعات گوناگونی تشکیل شده است، حساس و پیچیده بودن برد کار تعمیرات این وسیله را بسیار تخصصی کرده است. چرا که تعمیر برد و باز کردن آن بدون آشنایی با مراحل تعمیر و عیب یابی این وسیله ممکن است خسارت های بیشتری را به وسیله وارد نماید.

این موضوع بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی را بسیار داغ و عالی کرده است. خوشبختانه ورود به بازار کار این شغل نیاز به مدرک دانشگاهی و سرمایه بالایی نداشته و تنها کافیست با مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی بردهای الکترونیکی آشنا شوید.

با شرکت در دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی آموزشگاه فنی پارس در مدت زمانی کوتاه با نحوه تعمیر برد و عیب یابی آن آشنا شده و آماده ورود به بازار کار این حرفه خواهید شد.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های فوق دوره های متعددد دیگری را برگزار می نماید. آموزش سیم پیچی موتور، آموزش برق صنعتی، آموزش پی ال سی، آموزش برق خودرو، آموزش برق ساختمان بخش کوچکی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است. در ادامه به معرفی این دوره ها خواهیم پرداخت.

آموزش سیم پیچی

آموزش سیم پیچی موتور آموزشگاه فنی پارس

آموزش سیم پیچی موتور از دوره های بسیار تخصصی و کاربردی در آموزشگاه فنی پارس است که به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد سیم پیچی می پردازد. آموزش سیم پیچی موتورهای تک فاز و سه فاز از جمله سرفصل های آموزشی در این دوره است. سیم پیچ ها از مهم ترین بخش ها در موتورهای الکتریکی بوده و بروز مشکل در آنها عملکرد و کارکرد بهینه موتور را با مشکل روبه رو می سازد. نوسانات برق، حرارت و غیره از جمله مواردی است که باعث خراب شدن آنها می شود.

نقش مهم سیم پیچ ها در موتورهای الکترونیکی همچنین تعمیر و عیب یابی تخصصی آنها شغل سیم پیچی موتور را به یکی از مشاغل بسیار عالی در بازار کار تبدیل کرده است. شغلی که تعداد نیروی متخصص در آن کم بوده و با یک برنامه ریزی و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توان آینده شغلی خود را تغییر داد.

با شرکت در دوره آموزش سیم پیچی آموزشگاه فنی پارس در مدت زمانی کوتاه با نحوه سیم پیچی انواع موتورهای تک فاز و سه فاز آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار این حرفه آماده نمایید.

آموزش برق صنعتی در آموزشگاه فنی پارس

دوره برق صنعتی فنی حرفه ای تهران از دوره های تخصصی و عالی برق صنعتی است که امروزه با توجه به جایگاه ویژه تابلو برق در بخش صنعتی و بازار کار عالی و درآمدزا آن، از دوره های بسیار پرطرفدار در آموزشگاه فنی پارس است.

در این دوره، اساتید متخصص و حرفه ای برق صنعتی به صورت کاملا عملی و کارگاهی کلیه مباحث مربوط به طراحی، نصب و مونتاژ تابلوهای برق را به کارآموزان آموزش می دهند. آشنایی کامل با اصول عملکرد و ساختمان داخلی الکترو موتورهای تک فازه و سه فاز، آشنایی با قطعات تابلو برق، آشنایی با ابزارهای لازم برای کار با تابلو برق، طراحی، رسم، سیم بندی و تست مدارات فرمان و قدرت راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز بصورت لحظه ای، دائم و ترکیب لحظه ای و دائم، کنترل از دو یا چند محل، چپگرد و راستگرد، آشنایی با اصول ، نحوه اتصال و محاسبات مدارات ستاره و مثلث، طراحی، رسم، سیم بندی و تست مدارات فرمان و قدرت راه اندازی فیدرهای موتوری فشار ضعیف با استفاده از کنترل دور موتورهای AC و غیره برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

با شرکت در دوره برق صنعتی آموزشگاه فنی پارس در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای صنعتی تبدیل شده و می توانید در کارخانجات، کارگاه ها و شهرک های صنعتی، بیمارستان ها، ادارات، فروشگاه ها، برج ها و غیره مشغول به کار شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های این مرکز آموزشی به سایت آموزشگاه به آدرس  https://amoozeshgahfanni.com/ مراجعه نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ بگیرید.

:
:
:
آخرین اخبار