تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۱۴۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برقراری عدالت اجتماعی، دولت اسلامی را شکل می‌دهد
 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امیدواریم خداوند به امت اسلامی و مسئولان نظام مقدس اسلامی، کرامت دهد تا همگی بتوانند دولت اسلامی شکل دهند، گفت: عملکرد و رفتار ما باید به گونه‌ای باشد که عدالت اجتماعی را برقرار کند، به گونه‌ای که دورترین نقاط کشور با مرکز از امکانات مساوی برخوردار باشند و اگر امکانات مساوی دیده شوند، طبیعتا دولت اسلامی نیز شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز (۳۰ دی‌ماه) در مراسم افتتاحیه دهه فجر که در سالن اجتماعات صدا و سیمای خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تمام قدرت‌ها دست به دست هم دادند که حضرت موسی(ع) متولد نشود و همه نوزادان متولد شده را سر بُریدند؛ در حالیکه خداوند اراده کرده بود که موسی متولد شود. در سال ۴۲ در حالیکه شاه فکر می‌کرد که با تبعید امام(ره) همه چیز تمام شده است، رساله‌های امام(ره) جمع‌آوری شدند و هیچکس اجازه نقل فتوای امام(ره) را نداشت و نام ایشان از کتاب‌ها حذف شد؛ اما در نهایت دیدیم که ندای انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی، صهیونیست و شوروی سابق، به گوش جهانیان رسید.

 وی افزود: انقلاب اسلامی با اراده خداوند شکل گرفت؛ واکاوی دستاوردهای انقلاب در طول ۴۲ سال گذشته بدون شک برای نسل فعلی ممکن نیست و نسل‌های بعدی باید به واکاوی آن بپردازند و ببینند که انقلاب چه دستاوردهایی داشته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت تشکیل دولت اسلامی، ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم. دولتی که دغدغه معیشت و درد مردم را داشته باشد و مشکلات مردم را رفع کند. انقلاب اتفاق افتاد تا بسترساز حکومت جهانی امام زمان(عج) باشد. طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند، این بسترسازی اتفاق نمی‌افتد. امیدواریم که خداوند به امت اسلامی و مسئولان نظام مقدس اسلامی، کرامت دهد تا همگی بتوانند دولت اسلامی شکل دهند.

موسوی‌فرد گفت: چند نفر از مسئولان نماز اول وقت می‌خوانند؟ آیا حرکت قطارها و پروازها، جلسات و ... بر این اساس برنامه‌ریزی شده‌اند؟ عملکرد و رفتار ما باید به گونه‌ای باشد که عدالت اجتماعی را برقرار کند، به گونه‌ای که دورترین نقاط کشور با مرکز از امکانات مساوی برخوردار باشند. اگر امکانات مساوی دیده شوند، طبیعتا دولت اسلامی نیز شکل خواهد گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار