تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۱۴۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی تفاهم‌نامه‌ای درباره ساماندهی اشتغال ایثارگران خوزستان
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین رمز پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود وظیفه تک تک مسئولان و مردم است.

  عبدالرضا فرجیان در نشست با مسئولان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، تفاهم‌نامه ساماندهی اشتغال ایثارگران خوزستان که در تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال جاری ما بین بنیاد و استانداری خوزستان با موضوع ساماندهی اشتغال ایثارگران خوزستان منعقد شده بود را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به تفاهم‌نامه مسکن و اشتغال ایثارگران، بر ضرورت اجرای مفاد این تفاهم‌نامه تأکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و تکریم این خاندان معظم وظیفه همه مردم و مسئولان است و بنیاد که ثمره انقلاب است جایگاه ویژه‌ای در این خدمت‌رسانی دارد.

فرجیان با اشاره به اینکه وظیفه اصلی بنیاد رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شاهد و ایثارگر است، خاطرنشان کرد: بنیاد به عنوان یکی از وظایف اصلی خود، برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران همه همت خود را به کار گرفته است تا گوشه‌ای از جانفشانی‌ها و فداکاری‌های این خانواده‌ها را جبران کند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که مهم‌ترین رمز پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود وظیفه تک تک مسئولان و مردم است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار