تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۴۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید۲ هزار برنامه محتوایی مجازی توسط کتابخانه‌های خوزستان
 سرپرست اداره کل کتابخانه‌های خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه گفت: بیش از ۲ هزار برنامه محتوایی توسط کتابداران استان برای فضای مجازی تولید و بازنشر شد.

 عباس حسین زاده روز سه شنبه در نشست انجمن کتابخانه های اندیمشک در فرمانداری افزود:شرایط کرونایی ، فضای کار کردن نهاد کتابخانه ها را متفاوت کرده اما باید از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده کنیم.

وی بیان کرد:کتابداران خوزستان با خلاقیت و نوآوری در این زمینه بسیار پویا و فعال وارد عمل شده اند و موفقیت های خوبی هم به دست آورده اند.

وی گفت:نهاد کتابخانه ها نقش مهمی در بخش فرهنگی جامعه دارد و موفقیت این مجموعه مستلزم حمایت همه نهادها و ارگانها است.

حسین زاده اظهار داشت:تنها درآمد نهاد کتابخانه ها ، سهم نیم درصدی شهرداری ها است و در صورت همکاری حداکثری شهرداری ها در پرداخت این مبلغ، بخش زیادی از دغدغه این نهاد در شهرستان ها برطرف می گردد.

وی با قدردانی از فرماندار اندیمشک برای حمایت از این مجموعه گفت:فرماندار اندیمشک و سه تن دیگر از فرمانداران خوزستان طبق ارزیابی نهاد کتابخانه های کشور ، به عنوان برترین ها در زمینه شاخص عملکرد مرتبط با کتاب و کتابخوانی معرفی شده اند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک هم در این جلسه با اشاره به حمایت هرچه بیشتر از نهاد کتابخانه ها برای تقویت بخش فرهنگ جامعه گفت:برای راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان تلاش می شود.

رییس اداره کتابخانه های اندیمشک در این جلسه گزارشی از وضعیت کتابخانه ها ارائه کرد.

در پایان این جلسه با لوح سپاس از تلاش های فرماندار اندیمشک به عنوان فرماندار برتر در زمینه فعالیت های انجمن کتابخانه ها تقدیر شد.

۱۴۰ هزار جلد کتاب در هشت باب کتابخانه عمومی و چهار باب کتابخانه مشارکتی اندیمشک نگهداری می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار