تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۴۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آوایی: بحران اقتصادی ناشی از انباشت سال‌ها سوءمدیریت است
 نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: اگر چه استفاده از سیاست خارجی به عنوان یکی از ابزارهای رفع موانع، موثر است، اما نباید راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها و در انتخابات‌های خارجی جستجو کرد.

 سید احمد آوایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مردم ایران تحت تأثیر بحران اقتصادی هستند که بیش از تحریم‌های خارجی ناشی از انباشت سال‌ها سوءمدیریت و سیاست‌های غلط اقتصادی است. تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی و استعدادهای بی نظیر خدادادی و حل مشکل سوءمدیریت در کشور است.

نماینده مردم دزفول در مجلس افزود: اگرچه استفاده از سیاست خارجی به عنوان یکی از ابزارهای رفع موانع، موثر است، اما نباید راه حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها و در انتخابات‌های خارجی جستجو کرد. باید همه ارکان نظام در یک بسیج عمومی تلاش کنند تا گره‌هایی که به هر دلیل در امر تولید ایجاد شده است را باز کنند؛ گره هایی همچون مدیران ناکارآمد، ضوابط و قوانین دست و پاگیر، واردات بی‌رویه برخی اقلام که رونق تولید را به بیکاری، ناامنی، فقر و فساد تبدیل می‌کند.

آوایی در ادامه نطقش به برخی مشکلات استان خوزستان اشاره کرد و با توجه به منبع مولد ثروت بودن استان خوزستان از ملی بودن مشکلات خوزستان سخن به میان آورد.

وی در مورد مشکلات استان خوزستان به  تبعات انتقال آب خوزستان از رودهای دز و کارون، منهدم شدن نسبی جلگه خوزستان و همچنین میزان اعتبارات استان خوزستان و وضعیت جاده‌های خوزستان به خصوص در حوزه روستایی اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواست که در رسیدگی به مطالبات جدی باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار