تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۴۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر کوی سیاحی اهواز
عملیات قیرپاشی آسفالت معابر کوی سیاحی با هدف آسایش و سهولت در عبور و مرور شهروندان در اهواز انجام شد.
 امیر کعبی سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز  گفت: با هدف سهولت و امنیت در تردد و عبور و مرور شهروندان، عملیات قیرپاشی و آسفالت خیابان فجر کوی سیاحی با مساحتی بیش از ۵ هزار متر مربع در این حوزه اجرا شد.

او اظهار داشت: این عملیات در راستای بهبود و ارتقای کیفی سطح معابر منطقه شش در دستور کار قرار گرفته و پیش از این زیر سازی این معابر با کمک قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اجرا شد و قیرپاشی و آسفالت آن نیز از سوی سازمان عمران شهرداری اهواز انجام خواهد شد.

کعبی افزود: با توجه به درخواست‌های عموم مردم نسبت به موضوع بهسازی معابر...، اجرای روکش آسفالت و بهبود خیابان‌ها و مسیر عبور و مرور شهروندان این منطقه بصورت مطلوبی در حال انجام است و این روند بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی، ادامه و تداوم خواهد داشت.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ اهواز تصریح کرد: خیابان‌ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و به همین دلیل نبود آسفالت مناسب در زندگی شهروندان تأثیر منفی گذاشته و نگاه سلامت جامعه معمولا مورد توجه شهرداری‌ها بوده است و با برنامه‌ریزی و اولویت بندی درست، شاهد رفع مشکلات آسفالت معابر در این منطقه خواهیم بود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار