تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۴۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از فرصت‌های شغلی با بهره‌گیری از سواحل و منابع آبی خوزستان
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: استفاده از فرصت‌های شغلی و ایجاد اشتغال پایدار با بهره‌گیری از سواحل و منابع آبی میسر می‌شود.
  دومین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان بر هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تعیین حریم سواحل و بهره‌گیری از منابع آبی برای رونق فرصت‌های اشتغال پایدار تأکید شد.

عادل دریس مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در حاشیه نشست‌ کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان به خبرنگار ما گفت: در این نشست علاوه بر پیگیری مصوبات نشست‌های قبل، بر اهمیت تعیین حد مبنا و حریم سواحل خوزستان با هدف اجرای کامل طرح جامع ICZM تأکید شد.

او همچنین با اشاره به توانمندی سواحل خوزستان در ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه‌های گردشگری دریایی و پرورش آبزیان افزود: با توجه به اینکه انجام طرح‌های مطالعاتی پیش از آغاز مراحل اجرایی آن اهمیت بسزایی دارد، در این نشست از دستگاه‌های ذیربط در حوزه‌های گردشگری، منابع طبیعی و حاکمیتی خواسته شد که بررسی‌های لازم و مطالعات کارشناسی به منظور تسریع در انجام طرح‌های مذکور به عمل آورند.

براساس این گزارش؛ در دومین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان خوزستان که با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، بر لزوم اخذ مجوز‌های ساخت و ساز فعالیت از این اداره کل به عنوان مرجع دریایی کشور در استان خوزستان تأکید دوباره شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار