تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۲۱۴۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروزان: حق ما پیروزی بود/ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند
 دروازه‎بان فولاد گفت: پرسپولیسی‌ها با خوش‌شانسی، مسائل داوری و وقت تلف کردن ما را شکست دادند.

 محسن فروزان پس از شکست فولاد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: امروز حق ما برد بود و باید بازی را می‌بردیم. آن‌ها بدون موقعیت دو گل به ما زدند و موقعیت نداشتند. گل اول‌شان با اشتباه فردی و در نیمه دوم هم به همین شکل گلزنی کردند. البته مسائلی دیگر بود که باعث شد شکست بخوریم. چگونه یک بازیکن می‌تواند پنج دقیقه وقت بازی را بگیرد؟ چند بازیکن پرسپولیس باید کارت قرمز می‌گرفتند و فقط دعوا و اعتراض می‌کردند.

او ادامه داد: اصلا بحث کری نیست. پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما ببینید هر دو تیم پنج تعویض کرد و یک عالمه تیم حریف وقت تلف کرد. حامد لک و سید جلال دوستان ما هستند اما وقت زیادی تلف کردند و داور فقط پنج دقیقه وقت اضافه گرفت. در همان پنج دقیقه هم فرصت داشتیم و آمده بودیم بازی را ببریم. دیدید که یک فرصت هم در دقایق آخر با بی دقتی خراب کردیم اما امروز هم شانس با ما یار نبود.

فروزان در پایان اضافه کرد: مربی حریف هم لباس مشکی پوشیده بود و بازیکنان ما اشتباهی گل محمدی را بازیکنان خودمان می‌دیدند و بعدش هم که گفتند لباس‌شان را عوض کنند، گفتند هر چه که خودم تصمیم بگیرم. با خوش‌شانسی، مسائل داوری و وقت تلف کردن ما را شکست دادند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار