تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۱۴۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال ملاثانی صدر جدول را به زیر کشید
 تیم فوتبال استقلال ملاثانی از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر میزبان صدر جدولی خود به برتری رسید.

 بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و مس کرمان، عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار اسد عبادی، سیدحمزه پورموسوی، سیدعلاء خلف زاده، محمد مدملی، میلاد پاک پرور، سجاد عبدویی، علیرضا خوش کفا، سجاد بازگیر، علی محمدی، سجاد تمیمی و امیر سواری برای استقلال ملاثانی به میدان رفتند.

همچنین سجاد بیرانوند، ماهان رحمانی، سلمان بحرانی تورانی، محمدرضا پورمحمد، میلاد غریبی، علی بابامحمدی، پیمان میری، آرمان اکران، علی تهامی، محمدوحید اسماعیل بیگی و پیام ملکیان ترکیب تیم مس کرمان را تشکیل دادند.

۲ تیم گل مس کرمان و استقلال ملاثانی در نیمه نخست، بازی برابری ارایه دادند اما در نیمه دوم اشتباه بازیکنان تیم مس باعث شد تا استقلال ملاثانی در دقیقه ۷۱ توسط سجاد عبدویی تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

مس کرمان پس از این گل، فشار حملاتش را بیشتر کرد و این تیم چند موقعیت گلزنی دیگر به دست آورد که در امر گلزنی موفق نبود.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار ممانعت شد. زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز همچون بازی های قبل از کیفیت نامناسبی برخوردار بود.

کادر فنی تیم مس در بسیاری از دقایق بازی به تصمیمات داور میدان معترض بودند.

تیم استقلال ملاثانی اکنون با ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفت و مس کرمان نیز با ۱۸ امتیاز در مکان سوم جای گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار