تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۲۱۴۱۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌شهدای مدافع حرم ‌در مکتب‌ حضرت فاطمه(س) رشد پیدا کردند
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از برپایی کاروان خودرویی عزای فاطمی توسط بسیجیان حوزه سه شهری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار احسان کریم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مکتب، منطق و سیره علمی و عملی پیامبر گرامی اسلام(ص) در حیات طیبه فاطمه زهرا(س) متجلی و متبلور است و فاطمه زهرا(س) الگوی کامل و کارآمد سبک زندگی اسلامی است.

وی افزود: همه حرکات و سکنات و همه ابعاد زندگی فاطمه زهرا(س)، نماد و نمودی از مجموعه زندگی پربرکت پیامبر اعظم(ص) است که می تواند همه ابعاد زندگی ما را تحت پوشش قرار دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در همه جهات انسانی کامل است و باید در همه ابعاد زندگی از این تابلوی تمام عیار و این نقشه الهی برای زیست مؤمنانه و دینی و معنوی و اجتماعی بهره برد.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب خودنمایی و حججی‌ها رویش می‌کنند و بعد مافوق تمام این شهدا، حاج قاسم مانند نگینی می‌درخشند، دلیل مکتبی است که حضرت فاطمه(س) بنا نهاد که خط جهاد و شهادت برگرفته از مکتب فاطمی(س) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بااشاره به دوران دفاع مقدس افزود: در طول دفاع مقدس، اسم مبارک حضرت زهرا(س) از همه‌ی نام‌های مطهر و مبارک دیگر بیشتر آورده شده است.

وی بااشاره برگزاری مراسمات عزاداری در شهرستان اندیمشک در ایام فاطمیه گفت: بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) کاروان عزاداری خودرویی توسط بسیجیان حوزه سه شهری این ناحیه در خیابان‌های شهرستان اندیمشک به راه افتاد.

سرهنگ کریم‌پور بیان کرد: همچنین مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهدای گمنام شهرستان و در دیگر نقاط این شهرستان بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار